שירלי, גרושתו הראשונה של אילן בן דב, ביקשה לערוך מסיבת פרידה מלאה גלובוס בעקבות חזרתה ללוס אנג'לס. לקראת האירוע היא פתחה קבוצת וואטסאפ בשם "בראנץ' מחבק ללאה" עבור יותר מ–30 מוזמנות וביקשה מכל אחת שתביא משהו. בין חברות הקבוצה אפשר למצוא את לימור לבנת, דליה ממרוד, נוני מלכה, מירי רויכמן, עדה תומר אשרת, גילה עירוני, חני נחמיאס, ישראלה שטיר, רינה שביט ועוד.

בגלל לאה? לאה גלובוס (צילום: יח"צ)
בגלל לאה? לאה גלובוס (צילום: יח"צ)

היה נינוח עד שבמהלך הימים שקדמו לכינוס שלחה ג'ודי שלום–ניר–מוזס מאמר שכתבה ב–ynet בנושא עמדת המדינה בנוגע לאימוץ על ידי זוגות חד־מיניים. כמה מהבנות הגיבו בפרגון על חשיבות הנושא, ורק לימור לבנת כתבה בקבוצה: "חברות מקסימות שלי, אכפת לכן להתמקד בקבוצה הזו בבראנץ' לכבוד לאה חברתנו האהובה?". בתגובה שידרה ג'ודי לקבוצה: "אני לא זוכרת שאני צריכה לבקש ממך רשות לכתוב מה שאני רוצה", ואז לאות מחאה יצאה מהקבוצה ואף נמנעה מלהגיע לאירוע.


ג'ודי, עזב/ה את הקבוצה?

"אני אוהבת אותך, לאה".

לימור לבנת, מקליד/ה?

"40 חברות שאוהבות את לאה ובתוכן גם אני חגגנו בראנץ' מקסים אצל שירלי בן דב ונהנינו מכל רגע".

לימור לבנת (צילום: רפי דלויה)
לימור לבנת (צילום: רפי דלויה)

>העיקר זה הרומנטיקה: דוד ליפשיץ, הכותב הראשי של "ארץ נהדרת", עזב את בת הזוג מאיה קרבט, שהייתה היחצנית המיתולוגית של הזכיינית "קשת" וכיום בעלת משרד יח"צ אקסקלוסיבי, לטובת טליה סלנט, שדרית בערוץ הספורט. הרומן הנץ כשהשניים נפגשו במסדרונות הערוץ ובשלב מסוים נפלו זה על צוואריו של זה.

סלנט, אופסייד סטורי?

"לא מגיבה על חיי האישיים".

ליפשיץ, העברת ערוץ?

"לא אתייחס לחיי האישיים בעיתון, וזה גם באמת–באמת לא נראה לי מעניין".

קרבט, הייתה דממה?

"יש לנו ארץ נהדרת".

דוד ליפשיץ
דוד ליפשיץ