אביבה תבורי וערן ברנע הם אחד הזוגות הבולטים בזוג המנצח וי אי פי, וכפי שקראתם כאן ב-TMI לראשונה, השניים פרשו מהתוכנית רגע לפני הסוף לאחר שיחסיהם עלו על שרטון. עכשיו אתם יכולים לדעת בבלעדיות, כי בחוזה שחתמו אביבה תבורי וברנע מול הפקת התוכנית "אבוט המאירי", הצדדים הסכימו כי הסכום עבור השתתפותם בתוכנית יועבר אך ורק לחשבונה הפרטי של תבורי.

במילים אחרות הסכום שקיבלו עבור השתתפותם בריאליטי, שעומד על סדר גודל של 200,000 שקלים בקירוב, אותו סכום שקיבל כל זוג בתוכנית, הועבר לתבורי בלבד, כך שלא רק שברנע לא ראה ממנו שקל, הוא השתתף בתוכנית ללא כל עלות וכל זה נעשה בהסכמת שני הצדדים.

אחרי הפרידה. אביבה תבורי וערן ברנע (צילום: אביב חופי)
אחרי הפרידה. אביבה תבורי וערן ברנע (צילום: אביב חופי)


הזוג שהיה במערכת יחסים כשנה, הספיקו במהלך הזמן להיפרד, לחזור ולהיפרד ובין היתר גם להסתכסך על מחלוקות כספיות ובתוכנית החליטו סופית לפרק את החבילה. לא ברור על מה ולמה יש מחלוקות כספיות בין השניים שהיו במערכת יחסים דיי קצרה, הם לא נישאו ולא החזיקו עסק משותף ולמרות כל הסכסוך בין השניים והתלונות ההדדיות במשטרה מסר מקורב לזוג "הוא מאד אוהב אותה, הוא פשוט מטורף עליה". 

אביבה תבורי אולי תעשי לנו סדר בדברים?: " ג'וסי ועסיסי זה שם נרדף לשם משפחתי, כל מה שקשור לענייני כספים בינינו זה לא עניינו של  אף אחד. יום מקסים".

ימים טובים יותר (צילום: רענן כהן)
ימים טובים יותר (צילום: רענן כהן)