עוד מכה קשה על עולם הבידור המקומי, לאחר שנודע כי השחקנית לוסי דובינצ'יק נפלה מקומה רביעית בביתה ביפו והועברה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבה מוגדר קשה. אל המיון הגיעו במהרה אבא שלה, אחותה ואחיה נועם שמפתח קריירית דוגמנות כדי להיות לצדה ולראות מה קרה. דובינצ'יק השחקנית בת ה-35 פונתה משטח הבית שלה על ידי צוותי הרפואה וישר הובהלה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה, בשעה האחרונה דווח כי דובינצ'יק פתחה את העיניים ואפילו אמרה כמה מילים לרופאים. 

המנהל האישי שלה, שי כהן דבי סיפר הבוקר (רביעי) כי טרם ברור מה קרה שם באמת, וכרגע הכל לא נודע. בתה אלמה בת ה-10 במזל לא הייתה בדירה, כי שהתה אצל אביה, מאחר והיא נמצאת שבוע אצל לוסי ושבוע אצל האבא, אבל ככל הנראה לא היה מישהו נוסף בבית. "עוברי אורח שראו אותה ברחוב על הרצפה הזמינו אמבולנס ומשטרה", לגבי ההשערות שעלו בכל מיני מקומות לגבי העובדה שדובינצ'יק ניסתה לפגוע בעצמה אמר "אין סיכוי, ממש לא התאבדות. אלמה היא האור של חייה, היא נמצאת בתקופה של עשייה והייתה צריכה לעשות קמפיין החודש וזה ממש לא המצב".

הבת שלה היא חייה. לוסי ואלמה דובינצ'יק (צילום: אמיר מאירי)
הבת שלה היא חייה. לוסי ואלמה דובינצ'יק (צילום: אמיר מאירי)


כהן דבי, היה כל הלילה בבית החולים וגם בשעות אלו נמצא שם לצידה, לדבריו הרופאים אומרים שהמצב קשה אבל עדיין מגדירים את זה כנס גדול "יש לה שבר באגן ושברים בכפות הרגליים מה שאגב מעיד שלא הייתה התאבדות כי היא נפלה על הרגליים. ראיתי אותה אתמול והיא הייתה יפה כהרגלה עם פנים חלקות ונקיות ללא שום פגע. לא ברור עדיין מה ההשלכות של הדבר הזה על שאר הגוף שלה, היא בהתאוששות וכרגע ישנה, אני מתפלל לשלומה".

הפנים נשארו חלקות (צילום:: רפי דלויה)
הפנים נשארו חלקות (צילום:: רפי דלויה)