השחקנית לוסי דובינצ'יקנפלה מקומה רביעית אתמול בביתה ביפו והועברה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבה מוגדר קשה. אל המיון הגיעו במהרה אבא שלה, אחותה ואחיה נועם. דובינצ'יק השחקנית בת ה-35 שנפלה מסיבות שטרם ברורות, פונתה משטח הבית שלה על ידי צוותי הרפואה וישר הובהלה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה. בשעות אחר הצהריים המנהל האישי שלה שי כהן דבי מסר כי לפנות הצהריים המצב קצת השתפר ודובינצ'יק פתחה את העיניים ואפילו אמרה כמה מילים לרופאים.

לפני דקות אחדות, אחיה נועם העלה פוסט ברשתות החברתיות וסיפר על היממה שעברה על המשפחה: " כפי שאתם כבר בטח יודעים אתמול אחותי אושפזה בעקבות הנפילה. לקח לי זמן לעכל את חומרת המצב ו"הבום" התקשורתי רק העיק עליי ועל משפחתי. מצבה של לוסי יציב כרגע עם מספר רב של שברים, כולנו ממתינים לעדכונים נוספים מהרופאים ואין לנו שום דבר לחדש בנושא".


 

A post shared by Noam Dubinchik (@noamdub) on


והוסיף "אני והמשפחה בילינו שעות בבית החולים במשך הלילה והיום בהמתנה לפיסת מידע חדשה לגבי מצבה. כולנו דאגנו מאוד ובמשך כל שעות ההמתנה לא ידענו כיצד להתמודד עם הסיטואציה הלא צפויה והנוראית הזאת. כרגע כולנו מקווים, שהשיקום יעבור בקלות ושהכל יחזור לקדמותו כמה שיותר מהר.


 

@noamdub @adidasisrael מנצלת איתו אימונים לפני הטיסה

A post shared by lucy dubinchik (@lucydubinchik) on