המאיר לבריות מסלטי, זכה לחשיפה תקשורתית רחבה כשהיה במרכזו של אחד הסיפורים המסוקרים במדורי הבידור. הזמר דודו אהרון, ציפורה, הכישוף והארוסה לשעבר שיר רוזנלבום, כשהוזמן על ידי ציפורה אהרון אימו של הזמר, לביתה, לבטל את הכישוף שלטענתה רוזנבלום החברה שלו דאז הפעילה על בנה הזמר.

חוץ מדודו אהרון פנה הרב בעצמו ללא מעט מפורסמים וטען כי יש לו מסרים עבורם, רק שהם העדיפו לשמור זאת בדלתיים סגורות והוא העדיף להתפרסם על חשבונם וסיפר את עיקרי המפגש. ביניהם גם מרגלית צנעני, שנפגשה איתו  אחרי שהוטמן לה מטען חבלה ברכבה. "מסרתי לה קמע עבור שמירה עליה ולרכב שלה. בירכתי אותה להצלחה". האם מדובר בכוחות ויכולות על, בעולם מיסטי של אנרגיות, הסרת כישופים, או אולי בפסיכולוגיה זולה והונאה של אנשים תמימים שנמצאים במצוקה?

מסלטי (צילום: אלוני מור)
מסלטי (צילום: אלוני מור)



המקובל המאיר לבריות פותח את הראיון עם מסר נוקב לזוג המאורסים הטריים דניאלה פיק והבמאי קוונטין טרנטינו "אני כבר רואה את הפרידה שלכם, בשמיים לא אוהבים את הזיווג שלכם".

נראה שיש שם אהבה גדולה, למה החלטת שהם לא ישרדו?

"היא הולכת עם גוי וזה התבוללות וזה אסור בתכלית האיסור ליהודייה להיות עם גוי. אני מקווה שהיא תחזור בתשובה בעיקר כי היא באה ממשפחה ניצולת שואה. הם שרדו הכל בכדי להתחתן עם יהודים ולא להתבולל עם גויים. ובלי קשר לדת אני לא רואה שהזוגיות שלהם תשרוד לאורך זמן."

לא נראה שמשפחת פיק או טרנטינו יתייחסו ברצינות למסרים ששלח להם המאיר לבריות מאיר מסלטי שהעניק לעצמו את הכינוי המקובל אבל בעבר הוא טוען שכבר הוכיח את עצמו.

מאוהבים. דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום:ניר סגל)
מאוהבים. דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום:ניר סגל)

"הייתה כתבה ב"פנים אמיתיות " של אמנון לוי שאני מסיר כישופים, במקביל לכתבה שהתפרסמה, הזמר דודו אהרון התנתק מהוריו בגלל זוגתו. פנה אליי בחור בשם סמי טהרני בשם המשפחה ואמר שאמא של דודו אהרון אומרת שיש עליו כישוף ואם אני יכול לתרום את עצמי בלהסיר את הכישוף מדודו שאגב לא ידעתי מי זה בכלל ולא שמעתי עליו לפני. הוא סיפר על הקשיים במשפחה, שדודו התנתק מהם והפסיק לתמוך בהם כלכלית. הוא ביקש שאני אתנדב ואעשה פעולה".

איזו פעולה?

"עשיתי את הפעולה, טקס ברכות, הסרת כישופים, טקס עם חומרים של הסרת אנרגיות שליליות עם כוונות לזמר עצמו. במקביל ביקשתי מהאמא להוריד את הכעס ולא לדבר יותר בתקשורת על העניין כי זה פוגע בכבודו של דודו. בטקס שעשיתי גיליתי שהאמא צדקה ולדודו יש אכן כישוף, לא ברור מי עשה לו את הכישוף אבל ללא ספק היה".

איך אדם יודע שיש עליו כישוף?

"יש סימנים מוקדמים, אדם תחת כישוף נאלץ להתמודד במפתיע עם כל מיני דברים, פתאום הוא סובל מחרדות ופחדים לא מוסברים, יש לו סחרחורות, הוא נהיה מגושם מרגיש שיש עליו צל שרודף אחריו. אחד הסימנים הבולטים שמראים כי יש כישוף שאדם מתנתק מהכי יקרים וקרובים אליו, במקרה של דודו הזמר יש שיגידו שזאת הייתה רק אהבה ותסמינים של גבר מאוהב, אבל הניתוק לא היה רק מהמשפחה אלא היה גם מהאמרגן האישי שלו והלהקה, הוא התנתק כמעט מכולם".

ואיך אתה יודע שיש על אדם כזה או אחר כישוף?

"הוא מגיע אליי ואני רואה לפי הסימנים אם יש כישוף או לא. כשאני מדליק חומר אני רואה אם הוא מתלקח ועולה באש אז זה אומר שהוא תחת כישוף, אם אין אש אז אין שום כישוף, לא משנה כמה הוא יהיה משוכנע שיש עליו כישוף. עין הרע למשל זה לא כישוף ויש טקס מיוחד להרסת עין הרע דרך הרתחה של עופרת כשבסופה מפוצצים אותה מעל הראש של המטופל".

דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)
דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)

אתה זוקף לזכותך את הפרידה של דודו ושיר רוזנבלום?

"ב-24 לינואר 2016 עשיתי את הפעולה בדירתה של ציפורה, ובדיוק שנה לאחר מכן ב24 לינואר 2017 באותו יום הודיע דודו על סיום הקשר עם זוגתו וארוסתו. אדם מאוהב לא יכול תוך שבועיים שלושה למצוא כבר קשר חדש עם בחורה חדשה, וזאת הוכחה שלא הייתה באמת אהבה בינו לזוגתו אלא הוא היה מכושף. זה הגיון בריא. אני בטוח שדודו ושיר נפרדו בגלל הסרת הכישוף שאני עשיתי. המקרה הזה הוא אחד מיני רבים של סיפורים מדהימים של אנשים לא מפורסמים שמגיעים אליי, ועברו טיפול וחוזרים לבתים שלהם, לנשים שלהם ולדרכם הישרה".

דודו לא זוקף לזכותך את הפרידה ויותר מכך אף זלזל בך באחד הראיונות ואמר :"אם זה רב אז הרבנים היו מתהפכים עכשיו בשמיים"
"הוא כפויי טובה ודודו אהרון לא היה בפעולה שביצעתי ולא ראה מה הוא קיבל ממני באופן אישי. הוא לא יודע להוקיר תודה ואם הוא היה יודע מה עשיתי עבורו הוא היה מדבר אחרת".

גלעד שליט ועדי סיגלר (צילום: רפי דלויה)
גלעד שליט ועדי סיגלר (צילום: רפי דלויה)

גם בני הזוג גלעד שליט ועדי סיגלר שעברו רק בתחילת השנה לדירה חדשה. "הוזמנתי על ידי גלעד שליט וזוגתו, הם נכנסו לבית חדש, קיבעתי להם מזוזה בדלת ובירכתי אותם לחיי נישואים עוד השנה." מסביר המאיר לבריות

ומה היה במפגש עם ח"כ אורן חזן?

" אורן חזן הגיע למשרד שלי בחודש שעבר בירכתי אותו וצפיתי שבעזרת השם עוד שנתיים מהיום הוא יקים מפלגה משלו ובעוד שמונה שנים הוא יהיה ראש ממשלה, ועוד דברים אישיים שקשורים אליו שהם לא לציטוט".

וגילית שיש גם על אורן חזן כישוף או עין הרע?

"אין לו כישוף אבל יש עליו עין הרע ענקית ואני חייב להיפגש איתו שוב באחד הימים בכדי להסיר אותה"

גם שר הפנים לשעבר אלי ישי קיבל ממך מסרים

"אלי ישי אדם מאד יקר, קיבלתי עבורו מסרים שבעזרת השם הוא יחזור ובגדול לממשלה. נפגשנו במלון רמדה בירושלים, העברתי לו מסרים חשובים שהוא צריך לדעת, הוא שמח לשמוע את המסרים וצפוי לחזור לממשלה בקרוב מאד."

אורן חזן ומסלטי (צילום:יוסי לחיאני)
אורן חזן ומסלטי (צילום:יוסי לחיאני)

בין רשימת המפורסמים המפוארת שהשתמשו בשירותיו של הרב, יש גם מקרים שנחלו כשלון כמו ננסי ברנדס שזימן את המקובל לעשות שלום בית בינו לאשתו צ'רלסה ולא נרשמה שום הצלחה

"לא כל דבר שמנסים הולך, יש דברים שחתומים משמיים. הוא היה בפגישה איתי עם צ'רסלה אשתו ולא הצלחתי להחזיר ביניהם. הייתה חסימה גדולה מאחד הצדדים שלא מוכן ולא כל טיפול מצליח".

אז אתה בעצם מודה שזה לא תלוי בך וביכולות שלך?

"יש אנשים שמגיעים ואומרים לי לא קרה כלום, זה לא הוקוס פוקוס. יש דרך ואני נותן גם הוראות אם לא ימלאו אחר ההוראות אז זה לא יקרה. מי שמתעצל לעשות את הדרך שהתבקש לעשות אז זה לא יעבוד לו. אני מקבל מסרים ומעביר אותם, התוצאה תלויה בדרך שלהם. כל מי שמקבל את הדרך רואה בסוף את התוצאה."

מה תגיד לכל המצקצקים והמבקרים?

"אנשים לא מכירים אותי באופן אישי הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. אני לא מכריח אף אחד לבוא אליי. יש לי משרד ואנשים מגיעים בעצמם אחרי שהם קיבלו המלצות מאחרים שהטיפול עשה להם טוב. אנשים שלא היו אצלי אני לא יכול להתייחס לביקורות שלהם. גם כל מי שלא מאמין בזה כי הוא לא חווה את זה קל לו יותר להעביר ביקורות. אז שיבקרו"

תשכנע אותי שלא מדובר בהונאה?

"אין פה שרלטנות. לשמחתי אני באמת עוזר לאלפי אנשים. אני עוזב את משפחתי שמתגוררת באילת לשלושה ימים בשבוע מגיע לכל הארץ בכדי לעזור לאנשים. הדבר הזה אכן קיים יש עין הרע ויש כישופים מאז ומתמיד בני ישראל היו תחת כישופים 40 שנה. לא אני המצאתי את הכישופים. כל הסקפטים זאת זכותם, זה בסדר. בשורה התחתונה בזכות הפעולות שאני עושה כמו שלום בית, זה מוכיח את עצמו".

(צילום: אלוני מור)
(צילום: אלוני מור)

הייתי חייבת בעצמי לחוות טיפול מהסוג הזה, לראות על מה כל המהומה. המאיר לבריות הגיע לביתי. הוא נכנס עם מזוודה שחורה, שופר גדול ומרשים, גזייה, מחבת שרופה, עם שקית של עופרת וצמחים מיוחדים שהוא הביא ממרוקו. הוא הושיב אותי על כיסא והניח מסביבי נרות במעגל. הוא קרא ברכות שלא הבנתי, תקע בשופר, טען שיש עליי עין הרע, נו לא ציפיתי לפחות מזה. האש במחבת התלקחה והפעילה את אזעקת גלאי העשן שהחל לצפצף בקול מחריש אוזניים בסלון הבית, לצד קול תקיעת השופר. בסופו של דבר לא יצאתי שבוע מהבית מרוב בושה מהשכנים.

 

"כשאדם בא אליי, אני לא ישר אומר לו אתה תחת כישוף. הבן אדם מקבל ממני מסרים על השנתיים האחרונות שלו" מסביר המאיר לבריות "הוא מקבל ממני אינפורמציה שרק הוא מכיר ולא יכולתי להשיג משום מקום. לדוגמא נתקלתי באישה ששנים לא נכנסה להריון ולא נקלטה מישהו שקרוב אליה סגר לה את הרחם הסרתי את הכישוף ובאותו חודש היא נפקדה ונכנסה להריון. זה נראה לך משהו פסיכולוגי? אני רואה מה שקורה בפנים בתוך האדם. לא לכל אדם יש כישוף. לא פעם ולא פעמיים בהרבה מאד מקרים אנשים טענו שיש להם כישוף ואכזבתי אותם כשאמרתי שאין להם והם התווכחו איתי. "

אתה בעצמך עושה כישופים?

"כישופים חס וחלילה לא, ממש לא, לא עושה ולא יודע גם לעשות אני נרתע מזה מאד מאד".

תאמינו או לא, אבל עד לפני שנתיים וחצי המאיר לבריות היה חילוני מובהק ששימש כקצין ביטחון בבית מלון באילת. היום הוא מקובל בעל יכולות וכוחות עליונים, שמצליח לסחוף אחריו עשרות אנשים מרחבי הארץ שעולים אליו לרגל לנשק את ידו, לקבל את ברכתו, שיסיר מהם כישופים, שייתן להם קמעות. הוא הולך בדרכם של רבנים רבים אחרים שקמו יום אחד והפכו מחילונים למקובלים כמו הרנטגן הנודע שהפך מאפסנאי בחיל שיריון למקובל ענק

איך הכל התחיל?

"אימי נפטרה שבוע לפני פסח בשנת 2014 ואחרי 30 יום של אבל בשעה שתיים לפנות בוקר היא העירה אותי משנתי ביקשה ממני לקום והעבירה לי בקשה. אמרה שיודעים עלייך משמים, עזוב את הכל ולך לעזור לעם ישראל. ומכיוון שאני ידעתי על הכוחות שלי מאז ומתמיד כבר מגיל צעיר אז הבנתי בדיוק על מה היא מדברת. אז עזבתי הכל, פרנסה טובה חיים חילוניים, והתחלתי לקבל קהל בכל רחבי הארץ לטובת ייעוץ וכח עליון. נסעתי מאילת ועד מטולה בכל ימות השבוע. וככה שמי התחיל לרוץ מפה לאוזן. אנשים שחיכו שנים לזכות לזיווגים פגשו אותי ומצאו את בן הזוג שלהם, מפרנסה ,פריון, מחלות, עסקים ובכל תחומי החיים.

אז אולי תחזה לנו מה יקרה בבחירות הבאות?

"בבחירות הבאות בעוד שנתיים יש סיכוי גדול לכחלון לקחת את ראשות הממשלה, אם רק יפעל נכון הוא יצליח".