מירית שם אור, האמא היפה והחתיכה של דניאלה פיק, נוסעת לניו יורק בעוד שבועיים כדי לשלב בין קידום אופרת הרוק שלה "אגם הברבורים", למסיבת האירוסים של בתה לקוונטין טרנטינו. עוד לא ברור היכן המסיבה, מה שכן ברור זה, שטובי שחקני הוליווד, והחשובים ביניהם, יהיו נוכחים במסיבה. הוליווד זה פה. פרטים בהמשך.

מירית שם אור, קוונטין טרנטינו (צילום:שירה אוריון(
מירית שם אור, קוונטין טרנטינו (צילום:שירה אוריון(

>ביום שישי התקיימה הפרמיירה החגיגית לסרט הישראלי החדש לכל המשפחה - "מבצע ביצה" בספארי ברמת גן. בין האורחים מצאנו את ד"ר רפי קישון שהגיע בתפקיד כפול: הוא גם משחק בסרט בתפקיד קטן כווטרינר הספארי וגם דירקטור בהנהלת הספארי מטעם עיריית תל אביב. באחת הסצינות המצחיקות ביותר בסרט מוכיח ד"ר קישון שהוא לא רק סטנדאפיסט מצליח, עם הצגת ההומור שלו על אביו אפרים קישון בתיאטרון הקאמרי בתל אביב ופסטיבל מספרי הסיפורים הקרוב, אלא גם בעל יכולות קומיות מצוינות.


רפי קישון (צילום: באדיבות המשפחה)
רפי קישון (צילום: באדיבות המשפחה)

>בהצגה "השחקנית" של תיאטרון בית לסין, שהתארחה בתיאטרון חיפה, הודתה נטע גרטי בשלב ההשתחוויה ומחיאות הכפיים למחזאי ההצגה גור קורן, שהוקפץ ברגע האחרון לשחק את דמותו של נתן אלתרמן במקום השחקן שי אגוזי, המשחק בדרך כלל בהצגה - ועשה זאת בחן ובכישרון.

שרת המשפטים איילת שקד הגיעה בטייטס בשישי שעבר בשעות הצוהריים לגלידרייה "בוזה" בבני אפרים בתל אביב, תוך שהיא מסמסת ובוחרת ק"ג גלידה.

שקד, את גם כמו הזוג המלכותי, בעניין גלידת פיסטוק?

"ממליצה מאוד על קוקוס ושוקולד".

איילת שקד (צילום: מרק ישראל)
איילת שקד (צילום: מרק ישראל)