שרית חדד אמורה להיות הכוכבת של פסטיבל מחוללות בכרמים, שיתקיים בערב ט"ו באב באתר שילה הקדומה, אך מסתמן שכוכבת חדשה תאפיל עליה. ציפי חוטובלי, סגנית שר החוץ, ובעלה אלון, יעבירו באירוע את המופע–הרצאה שלהם "עד החתונה זה יעבור", ממש במקום שבו נוצר הסיפור המיתולוגי על ט"ו באב.

ייגנבו את ההצגה. ציפי חוטובלי ואלון
ייגנבו את ההצגה. ציפי חוטובלי ואלון

>שירה רומן סויסה, נערת הזוהר לשעבר ובת זוגו לשעבר של ז'אן קלוד ואן דאם, בהריון מבן הזוג עמית.



>מצוות כיבוד אב ואם היא חשובה במיוחד. תשאלו את האסיר עופר מקסימוב שתרם לבית הכנסת של הבוכרים בשכונת שפירא סכום כסף גדול כדי שינציחו את אביו וסביו.

>בהשקה של פארק הלגו בחולון הגיעה ליהיא גרינר בהרכב מלא חוץ מהכלב. מייקל התאהב בקרוסלה, ביקש לעלות שוב ושוב, וליהיא ויוסי עשו תורנויות. בנוסף, גרינר לא נתנה לילדים להתקרב לשולחן הממתקים, היא הביאה נשנושים בריאים מהבית.

ע

>רוסלנה רודינה הצטלמה בפעם הרביעית לקמפיין חורף 2017–18 של רשת אביזרי האופנה TOPTEN. במקביל, נבחרה רודינה להנחות את תחרות נער/ת השנה של חיפה והצפון בהפקת זאזא כהן.

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

>במסגרת תוכנית "רזידנסי מתרגמים" מתכנסים מדי קיץ מתרגמים משפות שונות לעבוד עם סופר ישראלי בבית ההארחה של משכנות שאננים ירושלים, והפעם מדובר בעמוס עוז וספרו "הבשורה על פי יהודה". בעקבות פרסום הספר נערך מפגש חגיגי ובאו לחלוק כבוד רעיית נשיא המדינה והגברת הראשונה נחמה ריבלין, התעשיין סטף ורטהיימר, כלת פרס ישראל פרופ' רות גביזון ועוד.

סטף ורטהיימר, עמוס עוז ונחמה ריבלין (צילום:תום עזריה)
סטף ורטהיימר, עמוס עוז ונחמה ריבלין (צילום:תום עזריה)