כמו שהוולנטיין דיי לא פוסח על הכוכבים ההוליוודים, כך ט"ו באב, יום האהבה המקומי שלנו לא פוסח על הסלבס הישראליים, שבאמצע הקיץ החליטו להיות דביקים מתמיד, ולא בגלל הזיעה. הרשתות החברתיות הוצפו כבר מאתמול בערב בתמונות ואיחולים לבבים של אושיות מעולם הבידור לבני ובנות הזוג שלהם.

מי שבעיקר משך את תשומת הלב הוא קובי פרץשצפוי להיכנס לכלא בעוד חודש בדיוק, וירצה 18 חודשי מאסר בגין העלמות מס, אלא אם יקבל חנינה מנשיא המדינה. רגע לפני, בחר פרץ להקדיש פוסט אוהב ומרגש לאישה שלצידו ענבל: "לפעמים רואים את החיים בשחור לבן... אבל מאז שנכנסת לחיי פשוט כל החיים נהפכו להיות הצבעים הכי יפים ונדירים בחיי... ט׳ו באב שמח לפיצי שלי האישה שאיתי אשת חייל ואם ילדיי היקרה לי מכל, ולכל בית ישראל תעשו אהבה ולא מלחמה יהי רצון שנזכה כולנו יחד לאהוב איש את רעהו ולהרבות אהבה ואחווה שלום ורעות".


 

A post shared by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on


גם דודו אהרון הודה לבת הזוג נטלי לוי, וסיפר שזו הייתה "אהבה ממבט ראשון", אקי אבני לקח את אשתו ניקול לחופשה במלון מפנק בדרום הארץ, ועוד סלבס שנהנו מהמאורע כמו עדי הימלבלוי, לי בירן ואליאנה תדהר, מתמודדי הזוג המנצח דנית גרינברג ואליאב אוזן ועוד. 


 

A post shared by Aki Avni (@aki_avni) on


 

A post shared by Dudu Aharon (@duduaharon) on


 

A post shared by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on

 

A post shared by Lee B (@leeb22) on