שלומית מלכה רכבה הבוקר (ראשון) בשדרות רוטשילד סמוך לביתה בקורקינט החשמלי שלה. ככל הנראה, שביל האופניים בשדרה היה רטוב ממטרות הלילה וניקיונות הבוקר של הרחוב, מה שהביא לכך שהחליקה, לפי ההערכות, עם הקורקינט. אמבולנס הגיע למקום ופינה אותה למיון בבית החולים איכילוב כשהיא במצב קשה. התאונה אירעה שבוע לפני טיסתם המתוכננת של מלכה ובן זוגה יהודה לוי לנוואדה, שם תכננו להשתתף באירוע "ברנינג מן".

מיד לאחר האירוע התקבל דיווח במד"א על צעירה שנפלה ונחבלה כשנסעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד פינת כרמייה בתל אביב. פאראמדיקית מד"א יערית אורן, שהגיעה למקום האירוע, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה ולא יציב".

זירת התאונה של שלומית מלכה. צילום: אבשלום ששוני


בדיווחים אחרונים מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה. הצוות הרפואי עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור הדרגתי במצבה כבר במהלך הימים הקרובים. מקבץ חבריה, בני משפחה ובעלה יהודה לוי נמצאים ליד מיטה ואף לוי מסר למקורביו כי הוא "״רק רוצה לראות את שלומית מחייכת ועומדת על הרגליים״.



הכביש הרטוב והאמבולנס.  (צילום: אבשלום ששוני)
הכביש הרטוב והאמבולנס. (צילום: אבשלום ששוני)

הצוות הרפואי עורך בשעה זו הערכה ובירור לגבי מצבה הרפואי. מקורבים מדווחים כי שלומית מלכה עברה בדיקת CT ו-MRI ראש שהתבררו כתקינות, אך מצבה עדיין מוגר כקשה.

בתוך כך, רוכבים נוספים החליקו באזור התאונה הבוקר, כאשר אחת מהן אף פונתה לבית החולים איכילוב שבתל אביב בעקבות פציעתה. מצבה לא ידוע כרגע.  המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות פציעתה של הדוגמנית שלומית מלכה, ובין היתר ייבחן חשד לרשלנות בעקבות העובדה שהמקום היה מוצף במים.

שוטרים סוגרים למעבר את זירת התאונה. צילום: אבשלום ששוני
שוטרים סוגרים למעבר את זירת התאונה. צילום: אבשלום ששוני

הזירה
הזירה

(צילום: ניר פקין)
(צילום: ניר פקין)