בזוג המנצח היא בכיינית, מלודרמטית, לא מבינה את הוראות המשימה וצועקת בהיסטריה בכל הזדמנות. אי אפשר לצפות בה מבלי לטחוב זוג אטמי אוזניים להשתקה, אבל כנראה שהיא יודעת דבר או שניים על זוגיות ואהבה. דנית גרינברגהפעם יצאה מגדרה והשקיעה בפוסט ארוך אותו שיתפה ברשתות החברתיות שם הסבירה על מהי זוגיות טובה, הכינו ממחטות.

שמחה תמיד. דנית גרינברג (צילום: אמיר מאירי)
שמחה תמיד. דנית גרינברג (צילום: אמיר מאירי)

"התכנית שאליאב (אוזן) ואני משתתפים בה עכשיו, ״זוג מנצח״, בשיאה. אני מרגישה שזו הייתה מתנה לזוגיות שלנו, אני מרגישה שאליאב יוצא שם במלוא הדרו ומגיע לו, אני מרגישה שאנחנו עושים חייל כזוג ושבהחלט אפשר לראות את הזוגיות המנצחת שלנו. לראשונה אני גם רואה את עצמי על המסך ביחד עם הצופים (שלא כמו שהייתי באח הגדול, סגורה בבית). אני רואה אותי, הכי שקופה ואותנטית שיכולה להיות. דנית שלא מפחדת מהמצלמות, דנית האמוציונאלית, דנית שמביעה, שלא מתביישת לבכות ולא מתביישת להראות שכואב לה או קשה לה, שלא משחקת משחקים וחושבת איך היא תצא מול המצלמות, גם אם לפעמים זה בא לרעתי או קשה לעיכול לצופים- זו מי שאני ואני לא מתנצלת על זה.



לאנשים יש נטייה להיסגר כשיש מולם מצלמה (גם אליאב כזה) אבל אצלי- ההפך! מבחינתי המצלמה לא קיימת. כל הרגשות שאני חווה וכל העצב, השמחה והצחוק עוברים למסך הטלוויזיה. מישהו פעם אמר לי ״את כל כך מתמסרת למה שאת חווה באותו רגע, שזה נראה כאילו לא היה קיים שום דבר לפני ולא יהיה שום דבר אחרי- וזו הסיבה שיאהבו אותך או ישנאו אותך״.

אני טוטאלית. נקודה. אני דרמטית, אני בוכה הרבה, אני אוהבת להרגיש ולצעוק ולצחוק. זו אני. השמחה שלי אולי יותר גדולה משל אחרים וגם העצב אולי יותר עמוק. אליאב תמיד אומר לי: ״כמה שאת שקופה, רואים אצלך הכל״. וזו גם אחת הסיבות שהתאהבתי בו. הוא ראה בי מעבר לדרמה ולילדותיות, הוא ראה בי אמת. זו גם הסיבה שכשאני איתו- אני מרגישה מספיק בנוח להיות אני. כי כשקשה, אני אוהבת שהוא לצידי. ובינינו, מי לא אוהבת להתפנק על בן זוגה ולרגע אחד להרגיש כמו ילדה קטנה שעוטפים אותה, מחבקים אותה והכי חשוב- נותנים לה את התחושה שהכל יהיה בסדר. כי כשאליאב איתי, אני יודעת שהכל יהיה טוב".

חמודים (צילום: יח"צ)
חמודים (צילום: יח"צ)

ממשיכה דנית בפוסט המרגש: "כמה שמנסים להעביר למסך הטלוויזיה את החוויות שאנחנו חווים כמשתתפים בתוכנית, זה אף פעם לא יעבור מאה אחוז. אנשים לא יודעים שאנחנו מחכים שעות בין משימה למשימה, חוששים ומפחדים, מעלים ספקולציות וכל זה בהפרדה מלאה מבני הזוג. גברים לבד ונשים לבד. כל זה, והאופי שלי, אולי מוציאים אותי ילדותית ומפונקת- אבל אני יודעת שיש עוד כל כך הרבה מעבר. יש לי בעל מדהים ואוהב, אנחנו זוג צעיר שרק מחכה לכבוש את העולם, אנחנו מאמינים באהבה, מאמינים אחד בשנייה. כל אחד מאיתנו מאפשר לשני להיות בדיוק מי שהוא, בלי לנסות לשנות או להפוך אותו למשהו שהוא לא. אנחנו יודעים שיש לנו עוד דרך כל כך יפה ומדהימה ביחד.

אז אם יש מסר אחד, או אולי שניים שאני רוצה להעביר מהתוכנית הזאת ומהפוסט הזה- קודם כל לא להתבייש במי שאתם, זה מה שהופך אתכם למיוחדים ויחודיים. והמסר השני, בן\בת הזוג שלכם צריכים להיות האדם שאיתו אתם לא מתביישים ליפול, להיכשל, לכאוב, לפחד, לכעוס, להתעצבן, לבכות, להישבר. זוגיות היא בטוב וברע, לא רק בטוב. הכי קל לתמוך באדם שטוב לו, הרבה יותר קשה לעמוד חזק ואיתן לצד אדם שקשה לו. תבחרו את האדם שיהיה איתכם גם כשאתם לא הכי מושכים ויאהב אתכם בכל צורה ובכל דרך, כי זו כל המשמעות של אהבה"

מחזיקים מעמד טפו טפו (צילום: יח"צ)
מחזיקים מעמד טפו טפו (צילום: יח"צ)