יממה בלבד אחרי שנפלה בעת נסיעה על קורקינט חשמלי ונחבלה בראשה בשדרות רוטשילד בתל אביב, הדוגמנית והמנחה שלומית מלכה חזרה להכרה, ואתמול בשעות הערב לבקשתה ובאישור הצוות הרפואי היא שוחררה מבית החולים איכילוב בחזרה לביתה כשמצבה טוב, ומסרה שהיא מודה לכולם על התמיכה.


 

A post shared by Anna Magin (@annamagin) on


לא רק שלומית הודתה, אלא גם יהודה לוי בעלה מסר לכולם "האהבה והאנרגיה שעם ישראל שלחו עבדו". החשובה ביותר שמצאה זמן להודות לכולם היא אנה מגין אמא של שלומית מלכה שעברה יומיים לא פשוטים לצד בתה בבית החולים, והעלתה הבוקר פוסט תודות לכולם בפייסבוק וכך פרסמה:



"השתדלתי ביומיים האחרונים לענות באופן אישי לכל אחד ואחת, גם אם היה זה בשלוש בלילה, אבל בטח פספסתי מישהו בכל הבלגן הזה. וזה מאוד חשוב לי להחזיר חיבוק ענק לכל מי שהתקשר, הגיע, שלח הודעות ומשלוחים, התפלל והביע דאגה מקרוב ומארצות רחוקות.

לא אזכיר שמות, כי חלקכם אנשים פרטיים מאוד וחלקכם להיפך, מוכרים מאוד. אבל הדאגה והאהבה שהרעפתם על הילדה שלי ועל כולנו היא כל כך עוצמתית שאין כנראה דרך באמת להחזיר ולו במעט. תודה לבני האדם המיוחדים במינם, המלאכים האמיתיים עלי אדמות בדמותם של צוות מד״א עם מתנדבים בני 16 בעלי חוש אחריות ומקצועיות שכל אדם בוגר יכול רק לקוות ולו לטיפה ממה שיש להם, תודה לצוותי המיון והטיפול נמרץ של איכילוב שעושים עבודת קודש במסירות אין קץ, ברוגע ובאנושיות מופתיים".


 

A post shared by Anna Magin (@annamagin) on


תודה לבני המשפחות של המאושפזים האחרים מכל הארץ שתוך יממה אינטנסיבית ביחד הופכים למשפחה אחת גדולה ואני שולחת להם רפואה שלמה והחלמה מהירה וחיבוק ענק. אני אסירת תודה על כך שיש בחיי את החברות והחברים המדהימים שלי ואת מי שעובד איתי. אתם צבא האמת שלי, זה לא יאמן ומרגש עד דמעות בכל פעם מחדש.

אם יש לקח אחד בטוח מכל זה, הוא שתשמרו על עצמכם כמה שאתם רק יכולים. לא רק כי הבריאה שלכם היא יצירה חד פעמית ביקום הזה, אלא כי תמיד יש מי שאוהב אתכם וזקוק לכם בריאים ושלמים".


 

A post shared by Anna Magin (@annamagin) on


הקורקינט. שלומית מלכה ואביה מקס
הקורקינט. שלומית מלכה ואביה מקס