אפשר להסדיר נשימה ולחזור לשגרה. אחרי שבוע שהתחיל בדאגה שלומית מלכה יצאה בנס מהתאונה. אחרי שהחליקה עם הקורקינט החשמלי שלה ברחוב רוטשילד ופונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה, מורדמת ומונשמת, הדוגמנית והמנחה יוצאת בפוסט ראשון ברשתות החברתיות ומודה לכולם על האהבה.


 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on


"אני רוצה לעדכן שאני בסדר גמור, מתאוששת בבית, אני קודם כל רוצה להגיד תודה מעומק ליבי לצוות בי״ח איכילוב על טיפול מקצועי ומסור, למשפחתי וחבריי האהובים שרק אלוהים יודע מה עבר עליהם בזמן הזה, ולכל האנשים הטובים שדאגו לשלומי, התפללו, ושלחו אנרגיות טובות ואהבה - זה הגיע עד אליי, עטף אותי וחיזק אותי, אני באמת מאמינה שלאהבה יש כוח לרפא ונוכחתי לחוות זאת בעצמי. תודה תודה תודה"



כזכור, אחרי יממה של דאגה, שלומית מלכה חזרה להכרה, אחרי שבדיקות ה-MRI וה-CT מוח שעברה יצאו תקינות, בעלה הטרי יהודה לוי הודה לעם ישראל על האהבה והדאגה. ביום שני, יום אחרי התאונה בשעות הערב, לבקשתה של מלכה ובאישור הצוות הרפואי היא שוחררה לביתה וההודעה המרגשת של אמא שלה אנה מגין לא איחרה להגיע. טרם ברור מה יהיה בשבוע הבא, כאשר יהודה ושלומית אמורים לטוס לירח הדבש שכולל ביקור בפסטיבל ה"ברנינג מן" בנאוודה בארצות הברית, אבל כרגע יש סיכוי שהכל יילך לפי התוכנית.