איזה באסה למיקי גנור שלא יכול היה לצאת למסיבת הגיוס ברמת השרון של הבן של בת הזוג שלו,אשלי אשכנזי–גנור. האם המגייסת סירבה להגיב.

מיקי גנור (צילום: פלאש 90)
מיקי גנור (צילום: פלאש 90)

>גל הפריצות שפקד את שכונת הלל ברמת גן לא פסח על ביתם של הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' ואשתו יונית. בשבוע שעבר רוקנו להם את הבית, הלאימו תכשיטים ותיקים והרימו חפצים אישיים.


יונית, הכל פרוץ?

"לצערי, גם אנחנו נפלנו קורבן לכנופיית גנבים מקצועית שתכננה שוד מתוחכם ונועז, תוך מעקב ותצפיות אחר ביתנו. ניצלו סיטואציה קשה מאוד ומורכבת עם בני הנכה אנושות ופרצו ביום שישי בערב, כשאני נוסעת עם בתי דנה לטפל בילדי האהוב, בעוד המטפלת הפיליפינית ואילן בבית. אנחנו מרגישים כמו אחרי אונס נורא. מציאות שעולה על כל דמיון. מתברר שפורצים מחליטים לסמן יעד ושום דבר לא עומד בדרכם. מתקשים להבין רוע כה צרוף. תכשיטים שנאספו במשך 30 שנה ויש להם שווי ענק נגנבו. מקווים שמשטרת ישראל וחברת הביטוח מנורה ישתמשו במידע שנתנו להם, כי יש יותר מקצה חוט על זהות הגנבים".

אילן רבינוביץ' (צילום: ראובן קסטרו)
אילן רבינוביץ' (צילום: ראובן קסטרו)

>דוגמן העבר וסוכן הדוגמנות בהווה עופר רפאלי יישא אוטוטו בקפריסין את השחקנית מרים רוט.

>את עודד בן עמי, עמית סגל, אבי וייס ומנחם הורוביץ לא הופתענו לגלות בין החוגגים השבוע בבר המצווה לבנם של סיון (רהב) וידידיה מאיר, במלון "קראון פלאזה" בירושלים. גם את יובל דיין, ליאור דיין, חנן בן ארי, יונתן רזאל ועוד דמויות מתעשיית המוזיקה והתקשורת ראינו שם. אבל לקראת חצות הפתיע והגיע מישהו שכבר מזמן אינו חלק מהתעשייה, הרב אורי זוהר, ועורר התרגשות מיוחדת בקרב בני כל המגזרים. מזל טוב, אדון גוטה.

סיון וידידיה מאיר (צילום: רפי בן חקון)
סיון וידידיה מאיר (צילום: רפי בן חקון)