לא תאמינו אבל הגיע היום בו מלכת הטראש עוברת שינוי, ולמרות שאתם רגילים לראות אותה בבגדים חשופים, כאלו שכל האיברים בהם חשופים במגזין "אינטרוויו" של חודש ספטמבר יש שינוי של ממש.

קים קרדשיאן בת ה-36 ידוע בשערים השערורייתים שלה, אבל הפעם היא קלאסית ברמה ולקחה חלק בפרוייקט יחד עם בתה נורת' ווסט בפעם הראשונה, בסשן תמונות בהשארת ג'קי קנדי הגברת הראשונה, והתוצאה? מדהימה ומעוררת השראה. הסיטואציה לא מאוד סוריאליסטית, בעיקר בגלל תקופת הבחירות הקודמת בה בעלה קניה ווסט הביע תמיכה נמרצת בטראמפ ואפילו היו שמועות על התמודדות שלו עצמו לבחירות לנשיאות בקדנציה הבאה, כך שאם זה יקרה ( ויש סיכוי להכל, בכל זאת- דונלד טראמפ הוא נשיא ארצות הברית) קים קרדשיאן ווסט תהיה הגברת הראשונה הבאה.

מאמא שלי. קים קרדשיאן ונורת' ווסט (צילום: סטיבן קליין, מגזין INTERVIEW, צילום מסך )
מאמא שלי. קים קרדשיאן ונורת' ווסט (צילום: סטיבן קליין, מגזין INTERVIEW, צילום מסך )


מושלם
מושלם

בראיון המיוחד, היא דיברה בעיקר על בתה הבכורה שגדלה על המסך בתוכנית המשפחתית וסיפרה שהיא חייבת להגן עליה יותר מהכל "יש לנו חוקים מאוד ברורים לגבי הילדים, בעונות מסויימות הם לא מופיעים בכלל ובחלק מהן ממש קצת. אנחנו בעיקר מראית קצת מהאישיות שלהם, אבל אף פעם אין סיפורים הסובבים סביבם, לעומת זאת ברשתות החברתיות אני מאוד פתוחה לגביהם" מספרת.