צחי נוי, שנפלט מ"האח הגדול" בגרמניה בשל פרשת השתן שהיה מעורב בה, לא קופא על השמרים ומנצל את 15 דקות התהילה. הוא עסוק, לדבריו, עד מעל הראש בקידום הקריירה. קבלו: "אני שבוע בווינה, עובד עם הסוכן שלי, פגישות לתסריט לסרט חדש שכרגע מחכה לתרגום לאנגלית, והופעה בטלוויזיה בווינה".

תסריט על מה?

"התפקיד שחיכיתי לו, קצין משטרה בסדרת טלוויזיה חדשה שצילמתי לפני חודשיים בשם 'עיר המזל'".


הכל בגרמנית?

"התסריט לא קומדיה, סרט דרמה מבוסס על ספר מפורסם עם במאי גרמני מפורסם. הכל בגרמנית".

מזהים אותך ברחוב אחרי "האח הגדול"?

"אתמול פגשתי ברחוב את שר החוץ האוסטרי הצעיר, אנחנו היינו בדרך ל–street parade ליד הפרלמנט. הוא ראה שאני מצטלם עם אנשים ואז ניגש אלינו וכמובן שזיהה אותי ומכיר את כל הסרטים שלי. היו מיליון איש ברחוב".

צחי נוי (צילום: רפי דלויה)
צחי נוי (צילום: רפי דלויה)

> אוהד פישרמן, בנו של רמי מ"מפגש הסטייק", עוסק בנדל"ן בניו יורק זה מספר שנים. נוסף לכך, הוא חזק שם בחומוס - ומייצר את החומוס של "המפגש" לסופרמרקטים יוקרתיים בניו יורק ובניו ג'רזי, וגם מוכר ישירות לסלבס ולאלפיון העליון. אוהד, 30, מתמחה בקהל יוקרתי לא רק בחומוס: לאחרונה ייצג את הדוגמנית סופיה ריצ'י, בתו בת ה–18 של הזמר ליונל ריצ'י והאקסית של ג'סטין ביבר, כשסידר לה דירה באחד הבניינים החמים שבסוהו. שכר הדירה: 13 אלף דולר בחודש.

> ברוך מתיר אסורים: יעקב מרדינגר, הבעלים של רשת הצורפים ומלך היודאיקה ואקס שותף במשרד הפרסום ראובני פרידן - שנכנס לכלא לפני כשנתיים לאחר שהורשע בהעלמות מס, זיוף ומרמה - יצא לחופשי וחזר אל משפחתו. מרדינגר סירב להגיב.