אורנה דנינו, יוצאת האח הגדול מתרועעת בשבועות האחרונים עם יובל טייב, זמר מוכר מהמגזר הדתי, גרוש גם הוא עם ילדה. אחרי שפרסמה ברשתות החברתיות שלא מפסיקה להאזין לשיריו ישבה אמש דנינו לארוחה במסעדה עם החדש בחייה. בוגרת האח הגדול מספרת שהשניים הכירו בבית הכנסת השכונתי ואנחנו לא מופתעים לשמוע על הקליק ביניהם. כזכור, כל עם ישראל נחשף לאהבה שלה לשירה, כאשר ניסתה את מזלה בריאליטי פעם אחר פעם שמענו את קולה המזמר.

יובל טייב. מזמר עם דנינו לקראת השנה החדשה (צילום: יוסי פורטל)
יובל טייב. מזמר עם דנינו לקראת השנה החדשה (צילום: יוסי פורטל)

כעת תוכל לעשות זאת עם הפרטנר המושלם. אז מי אתה יובל טייב? מסתבר כי מדובר בכוכב בתחום המוסיקה היהודית - פיוטית כבר מגיל 8 החל את קריירת השירה שלו למעשה. את האלבום הראשון שלו הוציא לרגל בר המצווה, אי שם בשנות התשעים. אביו דניאל טייב שהמוסיקה נשמת אפו, חש שלכישרון הענק נחוץ ליטוש.


)הכירו בבית הכנסת. (צילום: אינסטגרם
)הכירו בבית הכנסת. (צילום: אינסטגרם

הזמר נחשב לאחד הקולות הבולטים במוזיקה החרדית-מזרחית בשנה שחלפה. אמנם זכה לפריצה ענקית רק בגיל 37 בזכות החידוש לשיר "נחמוני" - אבל את עולם הבמה הוא מכיר מאז גיל שש, אז היה ילד פלא במגזר. מאז יציאת הגרסה שלו ל"נחמוני", הפך טייב לסנסציה בעולם הדתי בזכות האיכויות הווקאליות יוצאות הדופן שלו, שבאות לידי ביטוי גם בלהיט הענק. הדבר לא נעלם גם מעיניו של הזמר עופר לוי, שבאחרונה אף הקליט איתו דואט חדש, שצפוי לצאת בימים הקרובים.בנוסף, כבר לפני 7 שנים הקליט דואט עם שלומי שבת.

ושום מילה על דן! דנינו ודן רושנסקי בבית האח (צילום:אור גפן)
ושום מילה על דן! דנינו ודן רושנסקי בבית האח (צילום:אור גפן)

דנינו העלתה שיר שלו לעמוד האינסטגרם שלה, מה שמצביע על תחילתה של זוגיות חדשה שנרקמת לה.... ושום מילה על דן. (זוכרים?!)