אחד הסמלים של חג הסוכות מלבד הסוכה עצמה, כמובן – הוא ארבעת המינים עליהם אנחנו מברכים ומנענעים אותם יחד. אגידת ארבעת המינים מסמלת את האחדות בין כל הסוגים בעם ישראל. לכן במיוחד לכבוד החג, אנחנו חיפשנו ומצאנו בדרך מקורית למדיי את ארבעת הסלבים שהכי מסמלים את המינים של חג הסוכות וביחד יוצרים תמהיל ישראלי על כל גווניו.

לולב- שלומית מלכה:

יש לו טעם ואין ריח. הלולב ארוך וצומח במרכזו של עץ הדקל, הוא דומה לעמוד השדרה של האדם, ומכפר על הגאווה והשינאה. ממש כמו שלומית, יפייפיה תמירה וארוכה ונמצאת בתקופה הנוכחית של חייה במרכז ההתרחשויות, כשהיא נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בתעשייה כשמאחוריה כבר תפקידי הנחייה ויהודה לוי אחד. עם כל הפרסום והאהבה, מלכה נחשבת לבחורה עם רגליים על הקרקע, (מינוס הנפילה מהקורקינט) שקולה ורגועה מה שמצביע על התאמה מוחלטת לעמוד השדרה בבית משפחת מלכה- לוי. חוץ מזה יש לה צי של חברות מפורסמות שיעשו בשבילה הכל והיא בהחלט אחת הבחורות האהובות בישראל 2017.


שלומית מלכה (צילום: אילוסטרציה)
שלומית מלכה (צילום: אילוסטרציה)





אתרוג – גיא זוארץ:

גם טעם וגם ריח. האתרוג משול לאנשים שעוסקים במעשים טובים, והוא נחשב ללב בגוף האדם: כך שלדעתנו אין יותר מתאים מאשר המנחה של הישרדות והקונצנזוס הלאומי. גם חתיך וגם טוב לב. שנים שאנחנו מכירים את זוארץ כשחקן מוכשר וכבעלה של יעל בר זוהר האגדית אבל לא מן הנמנע לציין כי בשנים האחרונות הפך זוארץ למגה טאלנט. אפילו השורדים שלו בזמן המשחק לא עומדים בפני סוד הקסם שלו. מה יש בו שאנחנו כל כך אוהבים? קודם כל הוא משדר אמינות וביטחון ולכן הוא הלב, המשאבה שגורמת לכל העסק הזה לפעום והוא עושה את זה בגובה העיניים מה שגורם לכולנו לאהוב אותו. מה גם שהוא נשוי ליעלי, נתון שרק מוסיף לו למניות.

גיא זוארץ (צילום: אילוסטרציה)
גיא זוארץ (צילום: אילוסטרציה)

הדס- אייל גולן:

מלא ריח ואין טעם, אדם שמפיץ נעימות. מדובר באחד שמבשם את החדר ומשול לעיניים בגוף האדם- אגב, להדס יש שלושה ענפים, ולנו יש רק שתי עיניים. לכאורה מוזר. האר"י הקדוש מסביר שזה כנגד העין השלישית. אנשים חושבים שזה מושג שהגיע מעולם המזרח, אבל העין השלישית לפי הקבלה רואה את החיים באופן יותר רוחני ופרופורציונלי, ומי שמתחבר אליה מצליח להגשים את שאיפותיו הגדולות ביותר. תיאור מדוייק לזמר העשור הכי אהוב ומושמע בישראל, אייל גולן. לא ניתן להתעלם ממנו כשהוא נכנס לחדר זה בטוח ואת המשל של העיניים הוא כבר הבין בעצמו כשקיעקע אותן על פדחתו לפני שנים. לא משנה מה עובר עליו בחיים האישיים, פרשיות סוערות, פרידה מבת הזוג ומה לא, העם עם הגולן. כמו שהוא עושה לנו נעים בלב ובאוזן עם קולו הענוג קח הערבה מבשמת את החג.

אייל גולן (צילום: אילוסטרציה)
אייל גולן (צילום: אילוסטרציה)

ערבה- שרה נתניהו:

לערבה אין טעם ואין ריח והיא משולה לשפתיים בגוף האדם, מכפרת על לשון הרע. שרה הו שרה. לא יודעים לגבי הכפרה על לשון הרע אם כי יש שיאמרו על אשת ראש הממשלה שהיא מושא לרדיפה פוליטית. שייתכן שנהגה לא כהוגן אבל זה לא סותר את העובדה שהיא עוברת רדיפה שלא עברה אף אישה בישראל ושהעתירות נגדה קטנוניות. אמנם הנוכחות של הגברת הראשונה באירועי אופנה ותרבות כאורחת כבוד לאחרונה מסתדרת עם המהפך התדמיתי שהיא מנסה לעשות בשנים האחרונות, בעזרתם של מעצב השיער ז'אן כהן והסטייליסטית סנדרה רינגלר, אבל אל נא נתבלבל ונשכח את ההאשמות כמו: ניפוח ארוחות הגורמה שהגיעו לבית ראש הממשלה, העסקתו של החשמלאי שלא זכה במכרז של המדינה, הועסק באופן פרטי, אבל המדינה שילמה, וכמובן המטפלת שטיפלה באביה של שרה נתניהו. הכל המדינה סיבסדה ואנחנו צריכים לזרום עם זה. ואיך שכחנו שרגע לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה על הוצאות משפחת נתניהו מכספי הציבור, פורסם הביקור של מושיק גלאמין במעון ראש הממשלה בו הגברת נתניהו מספרת לו על החיים הקשים מבלי כמובן לפרט על הבית השני – בקיסריה. בקיצור, לפעמים כדאי שהשפתיים ישארו סגורות, פלוס חיוך אם אפשר.

שרה נתניהו (צילום: אילוסטרציה)
שרה נתניהו (צילום: אילוסטרציה)