מיכל ינאי שואלת את סנדרה רינגלר
האם גם את יודעת לבשל, או שבעלך, השף שגב משה, הוא גם השף אצלכם בבית?

רינגלר: "אני יודעת לבשל, אבל אפשר לומר שפיניתי את המטבח למומחה האמיתי בבית. כששגב מבשל זו חגיגה שלמה. הוא גם מערב את הילדים בכך ועושה להם ולחברים שלהם סדנת בישול. כשמזמינים אורחים, תוך חצי שעה הוא מעמיד ארוחת גורמה שמוגשת בסטייל עם קונספט, כלים, תאורה ומוזיקת רקע. גם בחגים, שהם תיק פלילי לכל אשה, אני מקבלת פקודה להיעלם מהבית ולהגיע לערב החג לבושה, חגיגית, מחויכת ורגועה. זכיתי. לעומת זאת, בימי חול אני מכינה סלט וחביתה עם קוטג׳ וטונה, וכולם שמחים ושבעים, כולל שגב. לפעמים הפשוט הוא הכי־הכי".

--


מיכל ינאי (צילום: רפי דלויה)
מיכל ינאי (צילום: רפי דלויה)

סנדרה רינגלר (צילום: ז'אן כהן)
סנדרה רינגלר (צילום: ז'אן כהן)



סנדרה רינגלר
שואלת את שימי תבורי
אם לא היית זמר, במה היית עוסק?

תבורי: "הייתי איש עסקים. הייתי עוסק בנדל"ן, קונה, משפץ ומוכר בתים בארץ ובעולם. נדל"ן ועסקים בכלל מושכים אותי, ולעולם לא מאוחר. יש לי חלום לבנות לאשתי, יהודית, בית מלון, ושיהיה כתוב עליו 'מלון ג'ודי' או 'מלון אנג'ל', כלומר המלאך שלי. החלום שלי הוא ששנינו יחד ננהל את המלון הזה, אבל הכל כתוב למעלה".

--

שימי תבורי (צילום: צילום פרטי)
שימי תבורי (צילום: צילום פרטי)


שימי תבורי
שואל את עידן יניב
האם אתה מוכן לעשות איתי דואט?

יניב: "אתה בעיניי ללא ספק אחד הווקאליסטים הטובים שידעה המדינה. הרבה משיריך הם נכסי צאן ברזל, וזה יהיה כבוד גדול מאוד עבורי. הייתי שמח לשיר איתך את 'עוד סיפור אחד של אהבה', אחת הקלאסיקות הישראליות הגדולות בכל הזמנים".

--

עידן יניב (צילום: רון קדמי)
עידן יניב (צילום: רון קדמי)


עידן יניב
שואל את עידו מוסרי
כולם יודעים שאתה שחקן, אבל אני מאוד אוהב את העשייה המוזיקלית שלך. האם אתה חושב להוציא אלבום?

מוסרי: "לא הרבה יודעים על העשייה המוזיקלית שלי. בשנת 2009 הוצאתי את האלבום הראשון שלי. בשנתיים האחרונות העדפתי להוציא סינגלים ולא אלבום שלם. הוצאתי שלושה סינגלים שאפשר למצוא בעמוד היוטיוב שלי, אבל אני בהחלט חושב שאין תחליף לאלבום וזו השאיפה שלי. אני מאוד־מאוד אוהב מוזיקה, ובטוח שאחזור לעסוק בזה. פשוט בימים אלה אני מוצא את עצמי מאוד עסוק במשחק, בפרויקטים השונים שאני עושה. ברגע שאתפנה, אחזור לאהבה שלי שהיא המוזיקה. בטח אשלים את האלבום השני, ומתישהו הוא יצא".

עידו מוסרי (צילום: אריק סולטאן)
עידו מוסרי (צילום: אריק סולטאן)

--

עידו מוסרי שואל את רוני דואני
איך זה לשלב אמהות וקריירה, ועד כמה האמהות שינתה את סדרי העדיפויות שלך?

דואני: "איזו שאלה ענקית. האמהות בהחלט משנה. סדרי העדיפויות משתנים בגדול, כל החשיבה של מה עיקר ומה טפל מקבלת משמעות חדשה לגמרי. אבל כמו כל דבר, זה לא קורה ביום אחד. זה תהליך. תהליך שנמשך אצלי כבר שנה ושלושה חודשים, ועוד יימשך. השילוב בין אמהות לקריירה הוא שילוב לא פשוט שהרבה פעמים מעמיד אותי בקונפליקט, אבל אני לא רואה את עצמי מתנהלת אחרת. מגיל 17 אני מנהלת קריירה עצמאית, עובדת ונהנית מהעבודה שלי ומגשימה את החלומות שלי. אני מאוד מאמינה שאמא מאושרת זה המתכון לילד מאושר. אני מעדיפה לקצץ בשעות שינה מאשר לוותר על שעות עבודה או שעות עם בני, נורי. וגם אם יש תקופות יותר לחוצות בעבודה, יש לי את המשפחה המדהימה שלי שעוזרת לי מאוד".

רוני דואני (צילום: דניאל אלסטר)
רוני דואני (צילום: דניאל אלסטר)

--


דני רופ
שואל את מיכל ינאי
עד כמה את מתגעגעת לתקופה המטורפת של התוכנית 'קצפת' וערוץ הילדים? האם היית רוצה לחזור לאותה תקופה?

ינאי: "כמו רוב הדברים בחיים, זה לא שחור ולבן. היו דברים נפלאים בתקופה ההיא, ומצד שני היא גם הייתה תקופה עמוסה מדי ומשוגעת מדי, ולא תמיד הצלחתי ליהנות ממנה. הייתי חוזרת לתקופה הזו רק אם אפשר היה לחזור אליה עם התובנות של היום, הבגרות של היום, וההבחנה בין טפל לעיקר. בשנים האחרונות לא פחות מעניין לי, רק שאת הטירוף החליפו שלווה, בגרות והבנה של מה חשוב יותר ומה פחות, דברים שמאפשרים לי גם ליהנות מהעשייה".

דני רופ (צילום: דני וינד)
דני רופ (צילום: דני וינד)

--

שירז טל שואלת את דני רופ
בתור חזאי, האם אתה יותר טיפוס של חורף או של קיץ?

רופ: "זה סוד. למרות שאני אמור לאהוב חורף וגשם כי זו העונה עם האקשן, אני ממש מעדיף את האביב, הקיץ והסתיו. אני אוהב שמש וים ואת הצבעים של הקיץ. אומנם אני מרגיש פריחה מקצועית והנאה מהמקצוע בחורף, אבל ברמה האישית סובל מדיכאון חורף אמיתי. מה שכן, אני חולה על סקי ושלג, אבל בחו"ל. אני לא אוהב את השלג בירושלים, למרות הסיפוק המקצועי בימים שהוא יורד, אם אכן חזיתי נכון, כך שאני די חלוק. אוהב אישית קיץ ובעיקר את האביב, ואילו מקצועית אוהב את החורף".

שירז טל (צילום: שי פרנקו)
שירז טל (צילום: שי פרנקו)

--


ירדנה ארזי
שואלת את שירז טל
איך היית מרגישה לו בתך הייתה חולמת להיות דוגמנית? מניסיונך, מה היית מייעצת לה?

טל: "זאת שאלת השאלות. לשמחתי, יש עוד כמה שנים טובות עד שהשאלה הזו תגיע. לדוגמנות, כמו לכל מקצוע, יש פלוסים ומינוסים וצריך להיות מודעים להם. כמו שדוגמנות זה מקצוע מעניין ומתגמל, הוא גם מאתגר ומטלטל. תמיכה מהבית היא סופר־חשובה, וכמו כן לשמור את הראש על הכתפיים ואת הרגליים על הקרקע. בגדול, אני אעודד את בתי ואתמוך בה בכל דרך שתבחר. גם הוריי תמכו בי בצורה אבסולוטית ואפשרו לי את הדרך שלי. זה נותן כוח וביטחון".

ירדנה ארזי (צילום: עידו לביא)
ירדנה ארזי (צילום: עידו לביא)

--


עינת שרוף
שואלת את ירדנה ארזי
כאחת שמגיעה להצטלם לתוכניות טלוויזיה ומבקשת שיאפרו את עיניי 'כמו ירדנה ארזי', הייתי רוצה לדעת איך התחיל האיפור המיוחד הזה? בעיניי, לאותן שנים זו הייתה פריצת דרך

ארזי: "עינת יקרה, זה התחיל בגיל 16 בערך. עיפרון שחר בתוך העין, ובהמשך גם מעל לעין. אפילו בטירונות נח"ל במחנה 80 קיבלו את זה. המ"כית בכלל לא שמה לב לכך. במהלך השנים זה הפך לחלק בלתי נפרד ממני, וכך הגעתי עד הלום".

--

עינת שרוף (צילום: אריק סולטאן)
עינת שרוף (צילום: אריק סולטאן)


רוני דואני
שואלת את עינת שרוף
מהי החוויה הכי מטורפת שהייתה לך בזמן הופעה?

שרוף: "אני חושבת שבכל פעם שאני מצליחה לגרום לקהל לצאת מכליו, זה רגע הקסם שלי. אבל הופעה שלא אשכח בחיים זה יום הולדתי ה־40 שחגגנו במועדון הגנקי, שבימים אלה אני חוזרת להופיע בו אחרי השיפוץ המדהים שנעשה במקום. באותו יום הולדת היו אולי 400 איש, כשיכלו להיכנס למועדון רק 250. כל החברים שלי והקהל היו מסביבי והיינו משולהבים בצורה כזאת שהרגשתי על ענן. הגיעו גם המון זמרים חברים שלי ושרו לבד וביחד. לא היה שולחן שלא טיפסתי עליו, ולא היה מישהו שלא התחבקתי איתו באותו הערב. השיא היה שתמיר (המוזיקאי תמיר הרפז - א"ש) באמצע כל הבלגן כרע ברך והציע לי נישואים. את ההמשך כבר תוכלי לשמוע ממני בגנקי הבא".