סיפורי ננסי //

לפני כשבועיים התראיין יקיר המדור, ננסי ברנדס, והכחיש נמרצות באוזני ליאורה שהוא מנהל רומן בחודשים האחרונים. הוא גם המשיך וטען כי הבחורה שעליה דיברה ליאורה, מתקינת ציפורניים בשנות ה–40 לחייה, היא אפיזודה חולפת בחייו וההיכרות ביניהם הסתכמה בפגישה אחת ותו לא.

אבל מתברר שאחד בפה והרבה בלב: החל מסוף השבוע שעבר הופצצה תיבת המסרים האישיים של ליאורה בפייסבוק בתמונות של ברנדס עם מי שטוענים שהיא חברתו זה ארבעה חודשים. קוראים לה לילך רוטמן, היא בת 40, גרושה ואם לשלושה ילדים מפתח תקווה, גננת ובעלת משפחתון בעברה וכרגע בין עבודות.


השניים הכירו זה את זה אחרי שרוטמן נתקלה בכתבה על הפרידה של ננסי מצ'רסלה. היא פנתה לננסי במסנג'ר במסר מלא השראה: "תהיה חזק". הוא בתגובה חזר אליה, ואחרי שבמשך שבועיים הם הסתמסו, הם נפגשו ומאז הם יחד. חברים של רוטמן מספרים שהיא הייתה מזועזעת מכך שננסי הכחיש את הקשר, אחרי שחני נחמיאס, קובי ועדה אשרת, שייקה לוי, הטיש הגדול ועוד כל מיני ראו אותם ביחד, והוא אף הציג אותה בפני כמה מהם כבת זוגו. יכול להיות שהוא לא רצה שהילדים שלו יידעו שהם גם יצאו יחד פעמיים למלון "מצפה הימים" ובילו בים המלח ובטבריה עם כל החבורה?

ננסי, ככה לשקר לליאורה?

"קודם כל, את לא חייבת להאמין לכל מיני 'חברים' שלי שהם שקרנים, ודבר שני, לא תמיד אני מוכן לערב את התקשורת בחיים הפרטיים שלי. ותתנתקי מה'חברים' שלי. תעשי כמוני".

אתה מוכן לספר על הרומן?

"אל תשכחי שיש לי ילדים קטנים בבית. ואין שום רומן. שקר".

מה זה קשור לילדים? אתה נמצא עם בחורה ארבעה חודשים ומביא אותה לפגישות עם אשתך לשעבר ובנותיך ונכדיך.

"דבר מאוד מאוד חשוב, אני לא גרוש, אני פרוד, עם כל האופציות פתוחות. ותפסיקי להאמין לכל השקרים שמוכרים לך".

ננסי ברנדס. (צילום: ראובן קסטרו)
ננסי ברנדס. (צילום: ראובן קסטרו)

>אחרי שליאורה פרסמה באופן בלעדי על הפרידה של שייט העבר אלדד אמיר ואשתו אורית הבר, מהדוגמניות היותר מוכרות ויפות בישראל, יש עדכונים נוספים: נראה שאמיר התגבר יפה על הפרידה (שבאה בתום שלושה עשורים של זוגיות) וכבר יש לו מישהי חדשה - ענת הראל, לא זו מ"הישרדות", אלא רוכבת סוסים רוחניקית מהרצליה.

אורית הבר, הבנתי שלאלדד יש בת זוג חדשה, ענת הראל, האם בגללה נפרדתם?

"אלדד לא בארץ, אבדוק לך".

תודה.

"הוא לא מעוניין להתייחס לזה".

אלדד אמיר, מפרשית קטנה לליאורה?

"למה אני צריך להגיב לך?".

לא יודעת, אתה בן אדם מעניין בסך הכל.

"לא חושב שאני צריך להגיב לך על דברים כאלה. חיי האישיים הם חיי האישיים".

מתי הכרת את ענת?

"את מתחילה להגיד דברים שעדיף שלא תמשיכי להגיד אותם. חיי האישיים הם חיי האישיים. אני מזכיר לך שיום כיפור לא מכפר על זה. תעשי עם זה מה שאת רוצה".




>ערב יום הכיפורים: השדרה השנייה בניו יורק, אכסניה שהייתה פעם כנסייה שכונתית והיום אולם המשמש לאירועים מיוחדים, כמו ערב החג של מרכז הקבלה. בשורה הראשונה יושבת קיסרית ההיכל, האישה והמרכז - קרן ברג. מימינה, בעזרת הגברים, יושב מוטי רייף ומעברה השני אחת, מדונה. כמו כן נכחו אלי טהרי, יגאל עזרואל, סטיבן טיילר ועוד הוז אנד הוז. ליאורה נמנעת מלמנות את כל שמות הפיגורות שנכחו שם, כדי שחס וחלילה טפו טפו לא תואשם בהדלפת פרטיות של השם וחבריו.

רייף, שלח תמונה.

"לא ראיתי, לא שמעתי, ואם הייתי, התפללתי".




>לדפנה שחר יש חבר חדש:
אייל ברילנט, יזם אפליקציות.

שחר, אנדרואיד או אפל?

"חג שמח וגמר חתימה טובה".




>זוכרים שליאורה סיפרה לכם על הרומן בין צחי ארבוב לגל ויינשטיין, עובדת בכירה באקרו נדל"ן שבבעלותו? אז עכשיו השניים בהריון ראשון משותף.

ארבוב, בת או בן?

"אכן מצפים לבת, אנחנו מאוד מתרגשים, תודה על ההתעניינות".




>אחרי שהקליט את ח"כ איתן כבל מטנף בחדווה ערב הבחירות להסתדרות, ראש הסיעה לאון בן לולו מסלים את המאבק בכבל עם תביעה שהגיש נגד הח"כ באמצעות בא כוחו, עו"ד שרון גלילי. התביעה הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב לאחר שכבל השתלח בבן לולו בעקבות הבחירות להסתדרות, ולאחר שבן לולו הקליט והפיץ את הקלטת שבה נשמע כבל מכנה אותו "גנב", "נוכל", "רמאי". בשורה התחתונה, בן לולו דורש פיצויים בסכום של חצי מיליון שקל.

עו"ד שרון גלילי, אין מחילה אחרי יום כיפור?

"לאחר שמר בן לולו חשף את פרצופו של מר כבל, בחר כבל להשתלח בצורה קשה בבן לולו. אם לדעתו של כבל, המיוחס למרשי אמת, אנו תקווה שכבל לא ישתמש במגן החסינות ויוכיח לציבור שהוא עומד מאחורי דבריו".

ח"כ כבל, חוזר בך?

"אין לי שום כוונה להתייחס. ניפגש בבית המשפט ושתהיה לך שנה טובה".

דוד הלפרין, מבעלי אופטיקה הלפרין (ומבעלי "לשון הרע לא מדבר אלי"), נולדה בת ראשונה אחרי ארבעה בנים. וזה קרה לקראת מוצאי יום כיפור, אחרי שהיולדת ובעלה נאלצו לטוס ברכב כמו גדולים דרך כל בני ברק.

הלפרין, פיקוח נפש דוחה כיפור זה הכי בסיסי?

"הייתי מעדיף שלא תרשמי את השם שלי. אני לא אוהב להיות במדורים, אבל אם את מתעקשת, אז משפט אחד אני יכול להגיד לך, שלידה זה פיקוח נפש, ובגלל זה נסענו לבית חולים, וברוך השם, מודים להשם על כל החסד והטוב".

>יגל בר קמא הציל בשבוע שעבר את לילי, הכלבה של אלדד יניב, מדריסה. בר קמא, צלם פפראצי ודוג ווקר לפרנסתו, מכיר את יניב ולילי שחולפים על פניו כך וכך פעמים בשבוע, ובמהלך אחד מהטיולים היומיים הוא הבחין בלילי מחפשת ברחובות את יניב. רגע לפני שירדה לכביש ונדרסה, זינק בר קמא והשיב אותה בריאה ושלמה.

בר קמא, יגל?

"כל יום בא כלב. אני דואג לשלומם של כל הכלבים, ולא משנה לי אם הוא ימני או שמאלני".

יניב, בר חיים?

"יגל יצא מלך. ברור שמצילים כל כלב. בשביל להציל את קאיה הייתי קופץ לאש".

>קישוטים לסוכה (1). מי שראה את רוסלנה מפרגנת למספרה שאינה של אילן מרגלית, שלה היא משמשת כפרזנטורית, יכול להירגע: היא בסך הכל פרגנה לבעל של אחת מחברותיה הטובות.

>קישוטים לסוכה (2). את שירה קצנלנבוגן אתם מכירים כשחקנית, אבל עכשיו יש לה גם טייטל של מלהקת. לטלוויזיה.

>קישוטים לסוכה (3). היהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של לינור שפר, מ"האח הגדול" 6, שעוסקת בתחום האבן היקרה אי־שם בארצות הברית.

>לא רק בגזרת רוסלנה ואייל יש מלחמת פרידה: האקס של מושיק גלאמין, ג'קי לולו, מסתובב בעיר ומספר שהוא מתכוון לתבוע את גלאמין על זכויות בעסק.

גלאמין, לא חברה יותר?

"את החברה הקמתי עם אחותי לפני שלוש שנים והיא שייכת לי. הוא עבד שם חודש".

לולו לא השיב על פנייתה של ליאורה.

>שנה אחת לקח לאור סיונוב מ"האח הגדול", האישה שגרמה לשי חי לבעוט ולפרוש, כדי לסגור את המסעדה בבעלותה, "פלורי", ולצעוד קדימה לעבר הקריירה הבאה בלי לשכוח את הטייטל המחייב והלא לגמרי מחויב: "פעילות ציבורית".

סיונוב, מה בתפריט?

"הבחירה לנהל בית קפה בשנה האחרונה הייתה מדויקת וטובה בשבילי. ה'פלורי' היה מקום ביתי, נעים ושוקק חיים, ונוצרה בו בשנה האחרונה קהילת מבקרים מהממת. להיות בעלים של בית קפה זה אתגר קשה מאוד, אבל נהניתי כמעט מכל רגע. להתעסק כל היום בבישול ואירוח, המפגש עם כל כך הרבה אנשים טובים והאווירה התוססת של השכונה היו טובים לי. ובכל זאת הזירות הציבוריות והחברתיות ממשיכות להיות העניין העיקרי שלי, ואני עוזבת את עסקי האירוח לטובת חזרה אל פעילות ציבורית. בנוסף, בקרוב מאוד אסיים את כתיבת הספר הבא שלי ואמשיך להרצות בנושאים מגוונים אל מול קהלים שונים".

>מלכת היופי במיל' מעיין קרן בת ה–20 ובעלה אורי קריספין בן ה–51, התחדשו בבן בכור שלה: עתי קריספין.

>העיתונאית סילבי קשת ציינה את יום הולדתה בממלכת הפייסבוק, והודיעה לחבריה כי לא יצטרכו לשבת עליה לא שבעה ולא לעלות לקברה, משום שהחליטה לתרום את גופה למדע.

קשת, רק בריאות ואריכות ימים.

"זה לא עסקו של אף אחד, ליאורה. שנה טובה גם לך. את כבר יודעת שאינני מאלה המסבירים את עצמם במדורך, ושל אחרים".

>אבי גבאי, יו"ר המחנה הציוני, לקח השבוע באחד הערבים הפסקה מהכנסים ברחבי הארץ כדי להיפגש לארוחת ערב עם רם עמנואל, ראש עיריית שיקגו וראש הסגל של אובמה בבית הלבן. גם בני הדור הבא הצטרפו: ז'אק עמנואל בן ה–20, ודניאל וארי גבאי, בני 17 ו–15. בתפריט: חפירות על תקווה ועל האופן שבו הדור הצעיר יכול להוביל לשינוי.

>שלישי שעבר, שעות אחר הצהריים. מגיע הצל לאתר הבנייה של המגדלון של אמיר חצרוני בדרום תל אביב. תחילה סבור השומר כי מדובר בלקוח שמתעניין בדירת יוקרה, ומאפשר לו להיכנס, אבל הרושם הראשוני מיד נהרס כשהצל פותח את רוכסן מכנסיו, מוציא את איבר מינו ומטיל את מימיו.

חצרוני, פיפי–קקה?

"בגדול, מגיע הצל במכונית, יוצא ומשתין על הבניין שלי. אחר כך העלה פוסט שמדובר במשתנה ציבורית".

הצל, לקראת יום כיפור, כאדם מאמין, אתה מצטער על מה שקרה? אודה להתייחסותך.

"הדבר היחיד שאני מצטער זה שהוא לא היה שם".

למה?

"יש לו מזל שלא היה לי (כאן צורף אימוג'י של קקי)".

>איבונה קרוגליאק, מלכת היופי במיל', נבחרה שוב לשמש כפנים וכפרזנטורית של GIGI מעבדות קוסמטיקה.

איבונה קרוגליאק. (צילום: עידו לביא)
איבונה קרוגליאק. (צילום: עידו לביא)

>אילנה גור השיקה ספר חדש והזמינה למוזיאון שלה חברים קרובים: רפי איתן, עו"ד רם כספי, בני (רנבי) מורן, דליה רבין, אורי גלר, אילן פיבקו ושאר שמנה וסולתה.

משיקה. אילנה גור ובני רנבי. (צילום: אביב חופי ורפי דלויה)
משיקה. אילנה גור ובני רנבי. (צילום: אביב חופי ורפי דלויה)






>פוליטיקאים, אנשי תקשורת ומיני נחשבים נוספים הגיעו במוצאי שבת לאירוע השקה לספרה החדש של הסופרת זיו ביילין, "סוכנת במלכוד", מבית ידיעות ספרים, שנערך בגלריית גל גאון בתל אביב.

מזל טוב זיו ביילין. (צילום: איציק בירן)
מזל טוב זיו ביילין. (צילום: איציק בירן)









>עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה את משדר ההתרמה השנתי ששודר בזכיינית רשת, ערוץ 2. את הערב המרגש הנחו יעל בר זוהר וגיא זו־ארץ ולקחו בו חלק האומנים משה פרץ, נועה קירל, אגם בוחבוט, יובל דיין, שביצעה את "בובה זהבה" עם הגר טלמור, המתמודדת עם מחלת הסרטן, שלומי שבת, אליעד, ליאור נרקיס, דודו אהרון, סאבלימינל ועוד.

גיא זוארץ בערב התרמה ל"גדולים מהחיים" (צילום: גדי אהד ויוסי מסה)
גיא זוארץ בערב התרמה ל"גדולים מהחיים" (צילום: גדי אהד ויוסי מסה)




>ניקול ראידמן
נבחרה כפרזנטורית של רשת גלי לקראת השקת קולקציית סתיו–חורף 2018, יחד עם ילדיה מישל וריצ'י. היקף הקמפיין נאמד ב–3 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, הכסף עבור הייצוג יועבר במלואו במהלך שנת 2018 כתרומה שתתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים.

ניקול ראידמן ובתה מישל בצילומים לרשת "גלי" (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן ובתה מישל בצילומים לרשת "גלי" (צילום: אלכס ליפקין)






>אופרה ווינפרי צפויה לקבל בימים הקרובים שיחת טלפון מפתיעה. על הקו: אבי גנון, מי שמונה באחרונה למנכ"ל World ORT, ארגון החינוך היהודי הגדול בעולם. מתברר שגנון בוחן את האפשרות להחזיר את הארגון לפעילות חינוכית ביבשת אפריקה, כפי שפעל בעבר בהזמנתו של נלסון מנדלה. בתוכנית: שילוב כוחות עם בית הספר למנהיגות נשית של ווינפרי בדרום אפריקה במסלול ייעודי של הכשרה טכנולוגית מדעית לתלמידות. הכי אופרה. סוכת שלום לכם. 