בחג הסוכות, על פי היהדות נהוג להקיף את הבימה עם ארבעת המינים בכל אחד משבעת ימי החג, ובשמחת תורה להוציא את ספרי התורה מארון הקודש ולהקיף בהם את הבימה בבית הכנסת תוך שמחה גדולה, ריקודים ושירה. אז כמובן שמדובר במנהג דתי, בו קבוצת אנשים מקיפה בהליכה או בריקודים מקום או עצם מסוים, בדרך כלל דבר קדוש ולכן בדיוק החלטנו לבדוק איזה סלב עשה את ההקפה הכי גדולה שלו השנה. מי מסיים את שנת 2017 ויוכל לומר לעצמו שזו השנה המהפכנית של חייו, בה עשה את ההקפה הכי גדולה שלו?

שרית חדד:

האישה והקול. שנייה לפני שהיא מחליפה קידומת ונכנסת אל עבר העשור החמישי בחייה, הזמרת הכי גדולה שידעה מדינת ישראל הפכה לראשונה לאמא לבת בכורה, נויה שמה. אחת הזמרות המוכרות והמוערכות בארץ בישרה על הריונה בחודש מרץ האחרון, וכולנו התרגשנו יחד איתה. חדד לא מקושרת לשום אפיזודה רומנטית כבר שנים רבות, כך שהרגע הזה בו היא הפכה לאם, היה רגע מכונן בחייה. הזמרת שמתחזקת יותר מ-20 שנות קריירה מוצלחת במיוחד, עם אינספור להיטים ומספר רב של אלבומים מוכרים, תקח פסק זמן בתקופה הקרובה ותתעסק בעיקר באמהות ככה שהשנה הזאת תיצרב אצלה לנצח כנקודת מפנה בחיים והתגשמות של חלום גדול.


הגשימה את החלום הגדול שלה והפכה לאמא. שרית חדד (צילום: אביב חופי)
הגשימה את החלום הגדול שלה והפכה לאמא. שרית חדד (צילום: אביב חופי)

אורן חזן:

חבר הכנסת הצעיר, אורן חזן, הוא איש הפוליטיקה הכי צבעוני בנוף המקומי וזה בלשון המעטה. מה הוא לא עבר בשנה שחלפה? חתונה בחודש פברואר האחרון לאשתו רינת קוטקוסבקי באירוע מפואר, נוצץ ומתוקשר. "אמא'לה אני אבא" כתב רק חצי שנה לאחר מכן כשהפך לאבא לראשונה לבת בכורה, השתתף בסדרה "ריסטארט" כשניסה לעשות שינוי באורח החיים המופרע שלו ולרדת במשקל, עורר מבוכה בעת טקס קבלת הפנים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנמל התעופה בן גוריון, כשהתעקש לצלם סלפי עם המבקר המכובד על השטיח האדום, אזהרות מהכנסת ומה לא. אמן הפרובוקציות מסכם שנה עם הרבה רגעים מכוננים- מקצועיים ובעיקר אישיים.

חתונה, בת בכורה וסלפי עם דונלד טראמפ. השנה של אורן חזן (צילום: מסך)
חתונה, בת בכורה וסלפי עם דונלד טראמפ. השנה של אורן חזן (צילום: מסך)





רוסלנה רודינה:

הדוגמנית אולי הכי אהובה בארצנו הקטנטונת מוכיחה את הכוח הגדול שלה בשנה שחלפה. כבר בהשתתפות שלה בריאליטי "הישרדות" בשנה שעברה נחשפנו לכך שהרזה והשברירית שחשבנו שהיא, למעשה לביאה ופייטרית אמיתית, ולא אנחנו לא מדברים על המשחק, אלא על החיים. מי שהייתה צמודה לאייל גולן במשך 6 שנים כבר מספר חודשים מתמודדת עם סטטוס חדש שלא הייתה רגילה אליו בשנים האחרונות. לא ממהרת לפתוח בזוגיות חדשה ומשקיעה את מלוא המאמצים בקריירה ובבנה יאן. בנוסף, החליטה רודינה כי רחובות כבר פחות מתאימה לה ולכן העתיקה את מגוריה לרמת גן, לאותה דירה בה התגוררה לפני החיים המשותפים עם האקס. בזמן שהיא מעניינת את כולנו, וכולם רק רוצים לדעת מי יהיה הבא בתור לכבוש את ליבה, רודינה נמצאת בנקודת מפנה בחייה לאחר השינוי הגדול והקריירה שפורחת לה בקצב שיא.

סטטוס רווקה ואחת הדוגמניות המבוקשות במדינה. רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)
סטטוס רווקה ואחת הדוגמניות המבוקשות במדינה. רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)





דודו אהרון:

הזמיר מקריית עקרון עשה תפנית חדה בשנה האחרונה בחייו האישיים. בחודש ינואר פירק את החבילה וביטל את האירוסים לאקסית שיר רוזנבלום, אותה אקסית שאימו ציפורה כל כך "אהבה" ודאגה לקרוא לה לא פעם "שק של נחשים". אחרי שנרגעה האפיזודה שהייתה כסערה בלב התקשורת, אהרון הספיק בחצי שנה האחרונה להתאהב בחברה חדשה, נטלי לוי, ונראה כי הדרך "לשים עליה טבעת" הולכת בכיוון הנכון בין השניים עקב העובדה שגם המשפחה אוהבת אותה. רק לפני 3 חודשים עברו להתגורר יחד ונראה כי חייו של הזמר מתמלאים בשקט ושלווה אחרי נקודת המפנה שפתחה לו את השנה. אז אחרי שהשתתף "ברווק" והתיש אותנו במערכת היחסים הסוערת שעבר, אנחנו מחכים כבר לראות אותו שר בחתונה של עצמו.

הצרות מאחוריו, דודו אהרון מאושר! (צילום: יח"צ)
הצרות מאחוריו, דודו אהרון מאושר! (צילום: יח"צ)





קסניה טרנטול:

מדהים ששנים מכוננות נמדדות בעיקר בעם מי אנחנו מבלים אותן. הדוגמנית ובוגרת האח הגדול נפרדה מהמתנה שקיבלה כשיצאה מהבית בחודש אוגוסט האחרון. עומרי בן נתן וקסניה פירקו את החבילה ושברו לאלפי מעריצים וגם לנו את הלב, אך מסתבר שהכל לטובה. מאז הפרידה טרנטול מככבת בשלל קמפיינים ואף חזרה לעבוד כסייעת רופא שיניים. מעבר לכך כפי שכבר סיפרנו לכם, הדוגמנית נמצאת בתחילתו של קשר זוגי חדש עם איש העסקים והאקס של טיטי איינאו, ישראל אור, שהספיק לבלות בחברתה בלא מעט חופשות יחד. ככה שמהרגע שנחשפנו אליה היא הייתה חלק מהצמד "קסניה ועומרי" וכעת לראשונה אנחנו מקבלים קסניה בתצורה קצת שונה, יותר עצמאית וחופשיה.

כבר לא החצי השני של עומרי בן נתן. קסניה טרנטול (צילום: תום מרשק)
כבר לא החצי השני של עומרי בן נתן. קסניה טרנטול (צילום: תום מרשק)

ירון ברלד:

תמיד ידענו שברלד הוא אחד האנשים שיותר מצחיקים אותנו על המסך הקטן והרבה היה קשור להומור העצמי שלו על המשקל הכבד. תהליך הדיאטה של ברלד הדהים מדינה שלמה, כאשר תוך זמן קצר הוא השיל לא מעט ממשקלו, ובכך הפך מהאיש שעשה קריירה מהמשקל העודף שלו לבחור רזה יותר. ליתר דיוק 60 קילוגרמים רזה יותר. ברלד היה אחראי על עדכון שבועי של כל העוקבים ברשתות החברתיות שלו, כשהוא מקפיד לעלות תמונות ומרחיב על התהליך ועל משקלו הנוכחי. מ-152 קילו ירד ל-92, בלי ניתוחים, רק על ידי התמדה של אורח חיים בריא וכוח רצון. שאפו.

מייק אובר מטורף. ירון ברלד (צילום: אור גפן)
מייק אובר מטורף. ירון ברלד (צילום: אור גפן)