בעוד המגיש והתחקירן רפי גינתהשיק גזרה חדשה מינוס 32 קילו, יש מי שמשיק גזרה חדשה פלוס 17 קילו. המראיין הצבעוני גיל ריבה שעבר לאחרונה לניו יורק אכל כנראה יותר מדי בתקופה האחרונה ונאלץ להתמודד עם תוספת משקל מכובדת שצבר בתקופת זמן דיי קצרה. באומץ רב גיל ריבה ברשתות תמונה ממשקלו החדש וסיפר כי הוא מתכוון להוריד את המשקל העודף תוך שלושה חודשים בתפריט מאוזן שקיבל מדיאטנית והוסיף את הכיתוב הבא: "אם אנשים היו יודעים כמה כאב ותסכול יש מאחורי החיוך דובי הזה, הם היו חושבים בפעם הבאה לפני שהיו אומרים צ'יז".

"אז אחרי החגים כבר הגיעו, ואיתם המציאות המרה - שהעלתי 17 ק״ג במשקלי. אנחנו עוד נדבר על זה הרבה בהמשך, אבל בינתיים הנה כאן מימיני בתמונה הדיאטנית והמורה הרוחנית הפרטית שלי שהבטיחה לי הבוקר מפורשות ש״תוך שלושה חודשים של אכילה מאוזנת בריאה ומספקת, אנחנו משאירים לאסי עזר והריבועים שלו לאכול פריכיות אבק".


 

A post shared by Gil Riva (@gilriva) on


 "אני מאמין לה. אין לי ברירה. פרטים עסיסיים ומראות קשים אך אותנטיים מחזית המאבק, מובטחות בהמשך. בהזדמנות זו תודה לכל מי שמשקר לי בעזות מצח ואומר לי שיפה לי המראה המלא. ושכיף לראות דב נהנה מאוכל ולא מפסיק לבלוס. כן, גם לארקדי יפה המלנכוליה, יום טוב באמת".

עם המשפחה. גיל ריבה (צילום: סיון פרג')
עם המשפחה. גיל ריבה (צילום: סיון פרג')


 

A post shared by Gil Riva (@gilriva) on