אמש נערך אחד מהאירועים הנוצצים והגדולים שידעה התעשייה. הזכיינית רשת חגגה את פורמט לוח השידורים החדש לרגל הערוץ החדש 13 באירוע השקה חגיגי בהנגר בנמל תל אביב. כל הטאלנטים הגדולים והיפים של הערוץ, שהם בעצם כמעט כל המפורסמים שיש לנו בביצה התייצבו עם אוווטפיטים מושקעים, כולם למעט בר רפאלי שילדה לפני שבועיים את בתה השנייה אל.

הניחוח של טקס פרסי האוסקר של הוליווד על השטיח האדום נתן את אותותיו כאן לראשונה בישראל, ואין ספק שכולם התחילו את הארגונים משעות הבוקר באיפור שיער והכנות, כך שהם התייצבו עם מיטב לוקים נוצצים. משמלות נשף מוגזמות עד מחשופי ענק שלא מותירים מקום לדמיון, מצבעים מנצנצים וצועקים והמון לסתות שמוטות.

במצעד מחשופי הענק כיכבו רוסלנה רודינה, דנה פרידר, שירי מימון, מירי בוהדנה, חן אמסלם ונטע אלחימסטר. במצעד היפות והצנועות שלומית מלכה, קורל סימנוביץ, עדן בן זקן, לוסי האריש ובמצעד שמלות הנשף שרון כידון, מעיין אדם, לירון וייסמן. כמובן שלא ניתן להתעלם ממבחר הלוקים הגבריים שפקדו את המקום מיהודה לוי בצבע חציל, לצביקה הדר, אברי גלעד, ירון ברובינסקי ואחרים. אבל עזבו אתכם מחליפות מחויטות, בפעם הראשונה יש דו קרב אמיתי, הצביעו ובחרו מי המתלבשת המצטיינת של הערב.


צילום: אביב חופי


 


ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה
ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה

שלומית ויהודה
שלומית ויהודה

המנחה האהוב. גיא זו ארץ
המנחה האהוב. גיא זו ארץ

מר שף. אסף גרניט
מר שף. אסף גרניט

סבתאלה. ציפי רפאלי
סבתאלה. ציפי רפאלי