אחרי החשיפות של אושרת קוטלר ונרי ליבנה על מנכ"ל קשת לשעבר אלכס גלעדי, מגיע תורו של יורם זק, עורך האח הגדול בזכיינית קשת להיות על המוקד. העיתונאית הדס שטייף חשפה והזכירה בחשבון הטוויטר שלה בשעה האחרונה מייל שנשלח בתפוצה על ידי עורך האח הגדול לכל עובדות הזכיינית לפני שבע שנים בשיא תהילתו. במייל מתאר זק לכל העובדות את זקפת הבוקר שלו.

הדס שטייף (צילום: אלוני מור)
הדס שטייף (צילום: אלוני מור)

שטייף רומזת שמדובר רק בראייה אחת מתוך נוספות שיצוצו בעתיד הקרוב בעניינו של זק. במייל כתב זק "בנות קשת המפתות, עובדות מאקו הממזריות, הבנות הזורמות מערוץ ביפ וערוץ 24, בקיצור כל הבנות בבניין והבנים גם. הבוקר בשבע התעוררתי עם זקפת בוקר מטורפת. שאלתי את עצמי למה? מה קרה? מה יש ביום הזה שהופך אותו למיוחד כ"כ? התהפכתי במיטה עם הזקפה, ואז עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ועוד ועוד ועוד וזה היה מאד נעים לי. במקלחת שוב הרהרתי ביום המיוחד הזה. שוב התעורר בי משהו. הסתבנתי, ואז הסתבנתי עוד קצת ועוד קצת ועוד קצת וזה היה לי מאד נעים. אח"כ קצת שרף לי, יום מיוחד שכזה". את המייל שלא נפסק כאן חתם זק "אתן נראות נהדר, נשיקות יורם. יו"ר המועצה להסדר ההימורים בקשת".


גם גולשת בשם מיכל העלתה אתמול בשעות הצהריים פוסט עם אזכור לשיחה שהתנהלה בינה לבין זק. כזכור בימים אלה מתנהלת תביעה אזרחית במיליוני שקלים שהגישה דנה רון משתתפת האח הגדול נגד זק ונגד הזכיינית קשת בגין הטרדה מינית בשידור חי לפני כשבע שנים, בסמוך לתקופה בה שוחרר המייל התפוצתי לבנות קשת. הפרשייה הזכורה בה זק פנה לרון ואמר בשידור חי: "ערב טוב דנה יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". 

מ"קשת" טרם התקבלה תגובה
עוד מתלוננת
עוד מתלוננת



יורם זק הגיב הבוקר וכתב: "קראתי היום את המיילים שכתבתי לפני שבע שנים. הם לא הצחיקו אותי. אני לוקח אחריות על הטקסטים ומבין היום, במבט לאחור, שהיו בוטים. השנים עברו, הזמנים השתנו, וגם אני למדתי והתפכחתי. היום לא הייתי מתנסח או מתנהל בצורה כזו".

לאחר מכן כתב מייל לעובדי קשת: "חברות וחברים, אלה שהיו פה במונדיאל 2010 ואלה שהצטרפו אחרי. אני כותב לכם עכשיו על דברים שנכתבו לפני שנים במסגרת תפוצת עדכוני מונדיאל של עובדי קשת. באותה תקופה לקחתי על עצמי את ניהול העדכון השוטף של התוצאות  ודאגתי לשלוח כמעט בכל בוקר מייל בתפוצה רחבה. ניסיתי להכניס בזה קצת צבע והומור . אז זה נראה לי לגיטימי. היום כבר לא. חשבתי בזמנו שזה מצחיק, חשבתי שזה מגבש, חשבתי שזה חלק מאווירת הכיף שלנו.  טעיתי. כשהעירו לי – הפסקתי".
 
"עברו מאז כמה שנים. הטקסטים או האמירה ההיא, לא מצחיקים אותי היום. גם אני התפכחתי ולמדתי. זה קרה באיחור אבל זה קרה. אני יודע שזה קרה, כי לקרוא את הדברים האלה שוב, במרחק שבע שנים, גורם לי להתכווץ ממבוכה –  לא מההד התקשורתי אלא מחלק מהמילים הבוטות שנכתבו. לא התכוונתי לפגוע, מקסימום להצחיק. וברור שטעיתי".

עם הזוכה שי מיקה (צילום: אור גפן)
עם הזוכה שי מיקה (צילום: אור גפן)