כמו שקראתם כאן ב- TMI לראשונה על הזוגיות החדשה של קסניה טרנטול, נמשיך באותו קו ונהיה הראשונים לדווח על הבחורה החדשה בחייו של עמרי בן נתן. לא רק טרנטול המשיכה הלאה לזרועות היהלומן ישראל אור רגע אחרי שפירקה את החבילה והאירוסים עם עומרי בן נתן, כי גם האקס הטרי התקדם הלאה.

אז אומנם לא ניתן לקבוע מועד לחתונה, אבל טוב לדעת שבן נתן לא נותר בודד ומבלה את הלילות בחברת שחקנית ידועה. בן נתן הלוהט שזוכה לשלל חיזורים והצעות מפתות מאז חזר לעולם הרווקות, נמצא בקשר אינטימי עם בלונדינית לוהטת שהיא לא קסניה טרנטול. כוכב האח הגדול נמצא בקשר עם השחקנית הישראלית צרפתית ג'וליה לוי בוקן.

זוכרים? ג'וליה לוי בוקן (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)
זוכרים? ג'וליה לוי בוקן (צילום: אביב חופי, שוקה כהן)


לראייה בתום האירוע של "פקטורי 54" שנערך בתחילת השבוע המשיכו השניים יחדיו את הערב בדירתו של בן נתן. מקורב לבן נתן דיווח כי לא מדובר בקשר מחייב, אלא בחברים עם יתרונות. ככה מגדירים את זה בימנו. אבל אל תבנו על זוגיות יציבה כי בשבוע הבא תארוז בוקן פקלאות ותטוס חזרה לצרפת, שם היא מתגוררת בשנים האחרונות ומצטלמת בימים אלה לסרט צרפתי עם כוכבים בינלאומיים.

בן נתן תתחדש :"אין לי כל קשר אליה"

גוליה לוי בוקן מסרה:"נכון יצאנו יחד מהאירוע של פקטורי. עומרי ואני מכירים הרבה שנים, עוד לפני האח הגדול ואנחנו חברים טובים".

חייב בלונדינית לצידו? עמרי בן נתן (צילום: ניר פקין)
חייב בלונדינית לצידו? עמרי בן נתן (צילום: ניר פקין)