עצומה דיגיטלית מופצת בימים אלה, עדיין במשורה, הקוראת קריאה נרגשת להעניק למנחת תכנית החיפושים הנפלאה ״אבודים״ צופית גרנט, לא פחות ולא יותר פרס ישראל או לחילופין הדלקת משואה ביום העצמאות. הלינק הועבר לליאורה מה שגרם לה לפתוח אותו, לקרוא ולדווח על הכבוד הרב שחשים מחברי העצומה לגרנט ולפועלה.

על מנת להגיש עצומה דיגיטלית יש להגיע ל-50,000 חתימות. היעד עוד לא נכבש ונכון לכתיבת שורות אלה ההצבעה עומדת רק על 189 קולות. וכך נכתב במסר: ״צופית גרנט היא דמות להערצה ואישה צדיקה שכל כולה לב אחד גדול, שעושה אור בחיים, ונותנת תקווה חדשה ועזרה לכל כך הרבה אנשים בתוכניתה: אבודים (שידורי רשת ערוץ 13( אשר צריכה חייבת ומוכרחה לקבל פרס ישראל על פועלה לעזרה לזולת, לקהילה ולעם היהודי. כמו כן הגברת צופית גרנט היא האישה הראויה לאות כבוד להדלקת המשואה בטקס יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל שיחול בתאריך יום ד' באייר תשע"ח 19.04.2018 כהוקרה על עשייתה ופועלה העשיר והמבורך.

בדרך לירושלים? צופית גרנט. (צילום: רפי דלויה)
בדרך לירושלים? צופית גרנט. (צילום: רפי דלויה)

עצומה זאת נועדה להראות לגורמים הגדולים בישראל שלגברת צופית גרנט יש קהל מעריצים גדול בארץ ובחו"ל, אשר מסכים ותומך עם עמדתנו. ולאחר שנגיע ל-50.000 אנשים הרשומים בעצומה, היא תשלח לגורמים הגדולים בתקווה שמישהו מהם ישוכנע.

אם את/ה מעוניינ/ת להביע תמיכה בעמדתנו אנא רשום את הפרטים האישיים שלך בעצומה זו, וגם ספר/י לחבריך בפייסבוק/ווצאפ אימייל או כל אמצעי תקשורת אחר שקיים ברשותך על ההתארגנות הזו. בוא ונגיע ל- 50.000 חתימות נשתף בכל מקום בארץ ובחו"ל, ביחד נזכה לממש את יעודנו. אנא שתפו והפיצו הלאה!"

גרנט, אנו נושאים לפידים?
״אני לא יודעת על זה כלום. נראה לך?? בחיים לא. ואל תפרסמי את זה בכלל״.
עם בן הזוג. (צילום: אביב חופי)
עם בן הזוג. (צילום: אביב חופי)