בסוף השבוע האחרון, בסיום חגיגות פסטיבל היידישיאדה שהתקיים באילת, עלה ששי קשת, מנהל תיאטרון היידיש, להופעת קינוח וסגירת הפסטיבל. ברדתו מהבמה הוא פספס את המדרגות שלא נראו בחושך ולפתע נשמעה אנחת כאב, כשהתברר שהוא נפל מגובה של כמטר וחצי. למזלו, בשל היותו אתלט, הנפילה הסתיימה במתיחת גיד בקרסול בלבד, מה שגרם לו להמשיך את הנופש באילת בשכיבה על הבטן עם רגל מורמת, כמו מלך ממש. רפואה שלמה.

קשת, מה שלום הרגל?

"אני חבוש במגף פלסטיק מיוחד, מדדה על קביים וביטלתי את כל ההופעות בחודש הקרוב. אבל אהיה כמו חדש לקראת המופע החדש של יונה ושלי 'עדיין נשואים?' שמתחיל בסוף חודש דצמבר. ואסור לי לדרוך על הרגל הפגועה כשלושה שבועות לפחות".


ששי קשת ויונה אליאן (צילום: שי בוזגלו)
ששי קשת ויונה אליאן (צילום: שי בוזגלו)

>היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט מנהל בשנתיים האחרונות מערכות בחירות בחו"ל, אך כשהגיע לנהל מערכת בחירות בקוסובו, מדינה מוסלמית שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל, הוא עורר עניין מיוחד. התוצאה: הטלוויזיה של קוסובו פנתה לקלוגהפט, שכבר הפך למוכר בקוסובו, בבקשה ששיר שכתב והלחין עמיר בניון על ניצולי השואה, ישודר שם במסגרת יום השואה הבינלאומי.

>הזמרת מיטל דה רזון התחתנה. מי שנעדרה מהאירוע הייתה מעצבת התכשיטים שלה, אורית זיקרי, ששברה באותו יום שן, אבל דאגה לשלוח מעטפה במשלוח אקספרס.

מיטל דה רזון (צילום: יח"צ)
מיטל דה רזון (צילום: יח"צ)

>ג'וליה לוי בוקן לוהקה לסרט צרפתי חדש עם כמה מהשמות הבולטים על המסך הגדול בצרפת. לבקשת ליאורה לתגובה לא נענתה לוי בוקן בחיוב והתנתה את התגובה בהוספת תמונת שער. נסתדר בלי, תודה.

>מנכ"לית הבימה אודליה פרידמן, ארז נבון, רובי פורת שובל, גלית גיאת, יעקב כהן וראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, הגיעו להיכל התרבות בעיר כדי לחגוג 100 מאה שנה לתיאטרון הבימה ולהוקיר את הנשיא לשעבר, יצחק נבון ז"ל, מחבר הלהיט "בוסתן ספרדי". פיירברג חיממה את הקהל במופע סטנד אפ קצר שזכה לתשואות וגם להצעה מיעקב כהן, להחליף אותו באחת ההצגות הבאות.

(צילום: רן אליהו)
(צילום: רן אליהו)