למי שלא מעודכן, אתמול בשעות הצהריים החלה חרושת שמועות כי הכדורגלן בדימוס והשדרן איציק זוהר ברח מהארץ. לאחר מספר שעות דיווחו מדורי החדשות והבידור שזוהר עזב בעקבות חובות כספיים גדולים ובעיות כלכליות. הוא הודה שהוא אכן עזב את הארץ אך הכחיש כי הסיבה קשורה לבעיות כספיות וחובת כבדים וטען שמדובר בשמועה מרושעת והוסיף כשאמר שעזב במטרה לנסות את מזלו בניכר.

אחרי שלא ניתן היה לקבל את תגובתו, ואחיו אביבי זוהר, טען בערוץ 12 כי "אין לו שום חובות והסתבכויות" וכי הוא רק מנסה לעבוד על עסקים פרטיים שלו בחו"ל והוא נסע לתקופת זמן לנסות את מזלו גם זוהר לא נשאר חייב ואמש בחצות העלה פוסט שמסביר את הסיבות לעזיבתו וכך כתב: "היי חברים יקרים שלי. בשעות האחרות רצות שמועות של רוע טהור בוואטצאפ ובכל האתרים השונים על בריחתי מהארץ בגלל ״חובות כבדים״ שכמובן אף אחד מהדברים הללו לא מגובים אפילו לא בהוכחה אחת אלא רק שמועות. אז אומר כך שאין שום חוב בעולם כולו שיגרום לי לעזוב את ילדיי ולא ליום אחד בטח לא לתקופה לא קצרה אלא רק הרצון להצליח עבורם ועבורי".


 

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on


"ברגע שהזדמנה לי האפשרות פשוט בלתי ניתפס הרצון להיות הראשון לפגוע באדם מפורסם כזה או אחר בלי שום רצון להוכיח אלא רק כדי שהאתר המתחרה לא יעשה זאת קודם וחבל שזו התרבות שנהייתה במדינתנו את ההחלטה הזו לקחתי במשך זמן לא קצר אבל מבחינתי הייתה בהחלט מתבקשת מפאת חלון ההזדמנויות אני לא טלית שכולה תכלת אני יודע אבל תמיד ידעתי לומר את האמת בלי שום צורך להסתתר אחרי כלום. בסך הכל מנסה את מזלי במקום חדש בתקווה להצליח אז לפני שפוגעים באדם ועוד יותר גרוע בילדיו, עצרו שנייה בבקשה יש פה חיים שלמים שנפגעים גם עבור אלו ששונאים אותך הכי הרבה".

לא ברח, נסע לעבוד. איציק זוהר
לא ברח, נסע לעבוד. איציק זוהר

טס לחברה האיטלקייה? (צילום: אור גפן)
טס לחברה האיטלקייה? (צילום: אור גפן)