אורית פוקס מתבקשת לסור אל הווטרינר שלה על מנת להסדיר את החוב בגין עיקור החתולה שלה, יולי.

שלום אורית, ביום שישי הקרוב עומד להתפרסם אייטם בנוגע לחוב שלך לווטרינר בגין עיקור החתולה שלך, יולי.

"אגיע השבוע לשלם. לא יצא לי להגיע אליו. הביאו לי אותה לאוטו בלי לפרט מה עשו. אני רוצה חשבון מסודר. בנסיעה הביתה מהווטרינר אני רואה ארבע שיחות שלא נענו. לדרוש בשלום החתולה? לא דרשו. שורה תחתונה, השבוע מגיעה לסדר את החשבון".



גלית מהמרפאה, תעזרי לי?

"מה את צריכה?".

תגובה.

"אה, חשבתי שאת מתנדבת לשלם את חובה".

לא. אני רק רוצה תגובה.

"אני לא יכולה למסור תגובה בשם אף אחד. הד"ר יחזור אלייך".

והווטרינר סיכם: "אם מישהו מטעם מישהו יפרסם משהו בנוגע אלי או לקוחותי, אתבע אותו על הוצאת דיבה. אני אומר שוב, אני לא מוציא שום דבר".

אורית פוקס (צילום: יח"צ)
אורית פוקס (צילום: יח"צ)

>עצוב היה השבוע במשפחתם של שירה מרגלית ואילן שילוח, כשהכלבה שלהם מייקי נדרסה בתאונת פגע וברח. מרגלית העלתה פוסט לאינסטגרם וכתבה: "והבנזונה שדרס אותך הבוקר ולא עצר אפילו. אני מתגעגעת אלייך, אוהבת אותך וסליחה".

מרגלית, האם אותר הנהג הדורס?

"איתרתי, זה היה השכן שהגיע בלילה להתוודות".

שמע על הפרסום באינסטגרם?

"כן, אני חושבת, או שמישהו אמר לו שיש לי מצלמות ואראה".

מה סיפר?
"השער שלנו היה קצת פתוח והיא יצאה מהבית והוא דרס אותה, או שהיה עסוק בסלולרי או לא יודעת. קיבלנו אותה מקיבוץ אפיקים עם השם הזה ולא שינינו. היא הייתה אחות של הכלבה של גיא דבורין שהביא לנו אותה. בקיצור, אין הרבה מה לומר".

>ונישאר בגזרת חיות הבית. "החתול והכלב", מועדון הלילה המיתולוגי של תל אביב, שסגר את שעריו, מצא בעלים חדש, השריף של חיי הלילה נמרוד קרני, שמחזיק באמתחתו כמה ממתחמי הבילוי השווים בעיר וגם מתחזק זוגיות רבת שנים עם הדוגמנית לשעבר שרון מרקוביץ'. השניים הורים לשתיים עם אחת נוספת בדרך. אבו אל־בנת.

>שני גולדשטיין, כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול", נבחרה להצטלם לקולקציית נובמבר של נעלי אלדו.