הלם בביצה, אחד מזוגות כוכבי הריאליטי האהובים והצמודים אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי נפרדו, כפי שדיווח גיא פינס בתוכניתו הערב לראשונה. מקורבים לזוג מדווחים כי יחסיהם עלו על שרטון,ואף לפני שבועיים אשכנזי עזבה את דירתם והם החליטו לקחת הפסקה יזומה על מנת לבחון את הדברים כל אחד עם עצמו. עוד מדווחים מקורבים שהאהבה בין השניים נותרה בעינה ושום דבר לא סופי. 


בדיוק לפני שנה בדצמבר 2016 נפגשו אוחנה ואשכנזי בבית האח הגדול,
 ובמהלך שהותם שם נרקמה מערכת יחסים רומנטית מול מצלמות הריאלטי. לאחר שלושה וחצי חודשים של שהות בבית האח הגדול, השניים אף הגיעו יחדיו לגמר הגדול, רק שאשכנזי הודחה חמישית ואוחנה יצא כמנצח העונה ולא רק שזכה בדירה אף זכה באהבה גדולה.

רק לא מזמן היו יחד. מעיין ואביחי (צילום:
רק לא מזמן היו יחד. מעיין ואביחי (צילום:


מאז, שמרו אוחנה ואשכנזי על זוגיות יציבה ומתוקשרת מחוץ לכותלי הבית, חלקו קורת גג משותפת והגיעו יחדיו לאירועים מתוקשרים, לאחרונה אף יצא אוחנה להגנת אהובתו נגד המשמיצים והמלעיזים למינהם בעקבות שמועות על פרידה בין השניים ופרסם פוסט נוקב: "בזמן האחרון אני שומע על המון תגובות באינסטגרם שמפנות ביקורת שלילית כלפי האישה שלי, שומע שרצות כל הזמן שמועות על הזוגיות שלי. אנשים שממציאים או מגלגלים הלאה שקרים בלי שיש להם מושג. בדרך כלל אני מחליק את העניין הזה מכיוון שאני מבין את מחיר החשיפה אבל כשזה נוגע לאישה שלי ומפריע לה במהלך היום כי גם לה יש רגשות ומשפחה אני כבר לא יכול לדפדף את זה בקלות".

מעיין אשכנזי מסרה בתגובה:"אני ואביחי נמצאים כרגע בפסק זמן בהחלטה משותפת. הכל בסדר ושניניו מעריכים ומכבדים אחד את השנייה. לא יודעת מה לומר מה יהיה בהמשך".

הייתה תקווה לזוגיות ארוכה. (צילום: שוקה כהן)
הייתה תקווה לזוגיות ארוכה. (צילום: שוקה כהן)