אמש קראתם כאן ב-TMI כי צמד כוכבי האח הגדול מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה החליטו לקחת פסק זמן לאחר שיחסיהם עלו על שרטון. מקורבים לשניים מדווחים כי בשבוע שעבר אשכנזי ארזה את חפציה ועזבה את המגורים המשותפים עם אביחי אוחנה בדירת הזכייה בהרצליה וחזרה להתגורר בבית אימה. עוד מספרים אותם מקורבים כי ההחלטה על הפרדת כוחות הייתה הדדית, והמעריצים של שני הצדדים יכולים להירגע כי היא לא הגיעה כתוצאה מבגידה, או מריבה דרמטית אלא בעקבות חילוקי דעות בעניין החיים האישיים, הקריירה והעתיד הצפוי והמשותף.

לכל מי שתוהה אוחנה ואשכנזי לא נפרדו במריבה ובסכסוך קולני והם ממשיכים לשמור על קשר טוב, לשוחח בנייד ולהיפגש מעת לעת לשיחות על עתידם. עוד לא ברור מה יוחלט בסוף פסק הזמן היזום שלקחו השניים, האם הם ישובו לזרועות האחד של השנייה או יחליטו סופית על סיום הקשר.

רק בשבוע שעבר היו יחד. (צילום: אלירן פאר ואור גפן)
רק בשבוע שעבר היו יחד. (צילום: אלירן פאר ואור גפן)


בינתיים בגזרת המעריצים הרבים של השניים, נרשמת אכזבה גדולה בעקבות הידיעות על הפרידה. לצד שלל תגובות ברשתות ובהודעות אישיות, יש סטוקרים שהרחיקו לכת והתייצבו מחוץ לבניין מגוריו של אביחי בקריאות לקאמבק, ומעריצה אחרת אף המתינה אמש לאשכנזי ליד רכבה והתחננה בפניה שהם ישובו להיות זוג.

נתנאל מויאל יח"צ של השניים מסר:" הם אכן נמצאים בפסק זמן, ימים יגידו מה יהיה בהמשך"

הלוואי והיה נגמר בטבעת.(צילום: אינסטגרם)
הלוואי והיה נגמר בטבעת.(צילום: אינסטגרם)