לפני קצת יותר מחודש התחיל הזמר קובי פרץ לרצות מאסר של 18 חודשים בפועל לאחר שהורשע בעבירות מס בשווי 5.2 מיליון שקלים והוא כבר מבקש שחרור, זמני. פרץ הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי לעניינים מנהליים בלוד עתירה כנגד שירות בתי הסוהר בה הוא מבקש להורות לשב"ס לאפשר לו לצאת באופן מיוחד וחריג מהכלא על מנת להשתתף באזכרתו של אביו.

פרץ באמצעות עורכי הדין שלו טוען כי בקשתו לחופשה בת 12 שעות אושרה חלקית על ידי שב"ס שהעמיד את החופשה על ארבעה שעות בלבד. בעתירה טוענים עורכי הדין כי ביום חמישי הקרוב, 23 לנובמבר ימלאו 11 חודשים לפטירתו של אביו של מרשם וזכות הפולחן עומדת לו כדי לצאת ולהשתתף בטקס האזכרה ביום האמור.

בכניסה לכלא. קובי פרץ (צילום: אבשלום ששוני)
בכניסה לכלא. קובי פרץ (צילום: אבשלום ששוני)


קובי פרץ (צילום: אביב חופי)
קובי פרץ (צילום: אביב חופי)

"אני מאמין וסבור כי לכל אדם ובעיקר ליהודי שמאמין ביום המוקדש הזה מן הראוי לאשר יציאה מהכלא על מנת להשתתף באזכרתו של אביו לעלות לקברו של האב להתפלל מנחה וערבית להשתתף בסעודת המצווה ולומר קדיש זאת לא בקשה נשגבת מדי זו בקשה של אדם שמאמין ורוצה לכבד את זכרו של אביו ומן הראוי היה ששבס יעתרו לבקשה ולא יתלו אותה בהקצבה של ארבע שעות בלבד שזהו זמן שלא יספיק למרשנו לחלוק את מלוא הכבוד לאביו", אומרים עורכי  הדין ציון אמיר ואפי דמרי.