לפני שבוע בדיוק קראתם כאן ב- TMI שצופים זועמים קראו לפיטוריה של מנחת "הכוכב הבא לאירווזיון" רותם סלע, בעקבות התבטאויות קשות שלה בשידור כלפיי המתמודד יוסי פיטוסי. כזכור, במפגש ההיכרות של סלע ואסי עזר עם המתמודד יוסי פיטוסי נהג משאית בן ה-40, זרקה סלע לעברו הערה פוגענית על מראהו חיצוני ועל סיכויו הקלושים לכבוש את בימת אירופה בעקבות המראה.

סלע שהבינה מיד את טעותה התנצלה בשידור רגע לפני שעלה פיטוסי דומע לבמה לבצע את הנאמבר שריגש מדינה שלמה. אך למרות ההתנצלות הצופים לא שכחו ולא סלחו, למעט המתמודד עצמו יוסי פיטוסי שקרא את הידיעה שפרסמנו והחליט לשלוח למערכת הודעה אישית כדלקמן: "נכון שרותם לא הייתה צריכה להגיד דבר כזה למתמודד זה או אחר אך מאחר וזו תוכנית ריאלטי לא צריך לעשות עליהום על מנחה שמעדה בדיבורה וכל שכן לא לקרוא לפיטוריה".


התנצלה בשידור. רותם סלע ויוסי פיטוסי (צילום מסך)
התנצלה בשידור. רותם סלע ויוסי פיטוסי (צילום מסך)

ובקשר לתגובות הצופים? "אם זה היה בשביל רייטינג או לא, היא ביקשה סליחה ואני מבחינתי העברתי את זה הלאה, בזה שהוכחתי שגם נהג משאית יכול יודע ומסוגל לרגש מדינה שלמה. אני מתקלט כבר 18 שנה, ושר 10 שנים. הופעתי בארץ ובחו"ל ולכל מקום שהגעתי ייצגתי קודם כל את עצמי ואת המדינה, אז מבחינתי את הדוז פואה כבר קיבלתי". בהחלט

לא התכוונה. רותם סלע (צילום: רפי דלויה)
לא התכוונה. רותם סלע (צילום: רפי דלויה)