אחרי שקראתם על החתונה של שרון גל כאן ב-TMI בתחילת השבוע הגיע הזמן לברר מי הבחורה הנבחרת. בשבוע הבא יינשא ח"כ בדימוס שרון גל בפעם השלישית בחייו לבחירת ליבו נטלי קרני בתל אביב. החתונה הזריזה הצליחה להפתיע את כולם שלא ידעו שכבר מזה כשנה גל נפרד מעולם הרווקות ומנהל זוגיות צמודה עם מי שתהפוך בקרוב לאשתו הטרייה.

אז ביררנו לכם קצת פרטים על הבחורה המסתורית שפרצה במפתיע לחייו של גל כמו גם לחייכם. איש התקשורת הכיר את אשתו לעתיד בעקבות חברות קרובה עם הוריה, למען דיוק עם אביה. קרני בת ה- 21 היא בת למשפחה דתייה והיא מתגוררת בבית הוריה במושב נחלים, מושב דתי ליד פתח תקווה כך שנראה את הכלה חסודה וצנועה.

ההזמנה.
ההזמנה.


גם גל בעצמו עובר בחודשים האחרונים תהליך התחזקות וחזרה בתשובה, הוא החל להגיע מדי יום לבני ברק ללמוד אצל הרב הנודע יגאל כהן, הוא החל לחבוש על בסיס קבוע כיפה, ואף מסתובב עם טלפון כשר, משמע שיחות יוצאות ונכנסות, והגבלה על גלישה באינטרנט בכדי להימנע מחשיפה לתכנים ותמונות לא צנועות. גם בעבר חזר גל בתשובה אבל אז חזר שוב בשאלה. נראה שהפעם זה רציני מתמיד, שידוך של כלה דתייה, טלפון כשר, שומר שבת, ולומד תורה. שיהיה במזל

חוזר בתשובה? (צילום: אמיר מאירי)
חוזר בתשובה? (צילום: אמיר מאירי)