רק אתמול העולם התרגש כשמי שנבחר ל"איש השנה" של מגזין TIME הנחשב הן לא אחרות ממתחילות ומובילות קמפיין #metoo שהסעיר את העולם בתקופה האחרונה, אך ממש במקביל, אצלנו בישראל מעיין אשכנזי כוכבת ריאליטי מקומית נפלה בלשונה והגיבה בצורה מאוד מפתיעה לעניין. בראיון שהעניקה למגזין "פנאי פלוס" היא נשאלה האם יש לה סיפור #metoo אך התשובה שלה הכעיסה רבים מאוד כשענתה "אני בכלל לא מבינה למה צריך להטריד כשיש היום כל כך הרבה נשים שעוסקות בזה. מה הבעיה להוציא שטר מהארנק במקום להטריד"?

בזמן שכל העולם מוקיע מטרידים, אשכנזי אומרת אמרה כל כך אנטי פמיניסטית, שלא נהוג לשמוע מאישה ועל כן חטפה ברשת ממטקבקים ועוררה סערה גדולה. "היא בסך הכל ציינה עובדה קיימת. כל המתייפייפים קמו עליה. למה לא הזכירו את זה שהיא בפירוש אמרה להתלונן ?? בשביל כותרות" כתבה אחת העוקבות של מעיין, ואחרת כתבה "גועל נפש, איך בכלל נותנים מקום כזה להתבטאות כל כך שוביניסטית?". לא עברו כמה שעות, ובוגרת האח הגדול החליטה שכדאי להתנצל במהרה על הדברים שאמרה ופרסמה הודעת חרטה :


 

A post shared by Maayan Ashkenazi (@maayan__ashkenazi) on


התגובה הזו כמובן עוררה סערה ברשת ומעיין מיהרה להתנצל על גבי חשבון האינסטגרם שלה וכך כתבה: "בשעות האחרונות אני מקבלת המון תגובות על דברים שאמרתי בראיון למגזין "פנאי פלוס", לצערי דברים פורשו לא נכון ואני מצטערת על כך. ישבתי במשך שעתיים עם כתבת מדהימה לראיון ראשון שלי ושפכתי את ליבי. בלהט הדברים ובהתרגשות האישית שלי, לא חשבתי לעומק על הדברים שנאמרו במהלך כל הראיון. אני מצטערת בכל ליבי על הדברים שנאמרו בהקשר הזה, לא הייתה לי כל כוונה לפגוע ואני נגד כל הטרדות מיניות באשר הן".

נפלה בלשונה (צילום: רפי דלויה)
נפלה בלשונה (צילום: רפי דלויה)