האם במשרדי פרארי באיטליה ישמעו בקרוב את המשפט הבא: "אתם רמאים, בזויים, תתי־אדם"? עוברי אורח בתל אביב הבחינו במכוניתו המפוארת של עורך הדין יורם שפטל חונה בצד הכביש עם תקר בגלגל. מאחר שמכוניות עממיות כאלו אינן מצוידות בגלגל רזרבי, נאלץ שפטל להזמין גרר. שפטל ביקש שלא להתייחס.

יורם שפטל ואורן חזן (צילום:רפי דלויה)
יורם שפטל ואורן חזן (צילום:רפי דלויה)

>הזוג המלכותי, שרה ובנימין נתניהו, בלט בהיעדרו בהלוויית אמו של עורך הדין ד"ר יוסי כהן, שנערכה ביום חמישי שעבר בשעות אחר הצוהריים בבית הקברות ברמת השרון.


מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: "עו"ד יוסי כהן הוא ידיד יקר של משפחת נתניהו. גב' נתניהו וראש הממשלה הגיעו לשבעה ולנחם את יוסי ובני משפחתו ולהשתתף בצערם".

לשבעה נוספת, הפעם בבית ויינרוט, השוכן על ציר ז'בוטינסקי בגבול ר"ג ובני ברק, הגיע ראש הממשלה ביום שישי בשעות הצוהריים, כדי לנחם את המשפחה על מות הכלה חני ז"ל. רחוב ז'בוטינסקי נחסם כולו לתנועה, למען ביטחונו של נתניהו, בהמלצת המשטרה כמובן, למשך שעה ארוכה.

בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)
בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)

>השורדת בר זומר מככבת בקמפיין חדש למתחם האירועים החיפאי המפואר, "אדם וחווה".

בר זומר (צילום: חיים אפריט)
בר זומר (צילום: חיים אפריט)

>ירדן ויזל ומור סוויד אומנם מתחרות זו בזו על המסך ב"מרוץ למיליון", אבל הן הגיעו יחד להשקת המעבדה הביתית של מותג השיער "קרסטס". 

>ליאור רז, אשמורת משעל, טיטי איינאו, ומאות יהודים התגייסו למען תנועת אור ופיתוח הנגב והגליל להדלקת נר חנוכה בניו יורק. ליאור רז נפגש לראשונה בחודש האחרון עם תורמים מטעם תנועת אור וממשיך להתגייס לעזרת התנועה גם השבוע בהדלקת נר של חנוכה בבית אחד מתומכי התנועה.

רז שכיום בונה בעצמו בית חדש ביישוב בגליל ותומך בנושא באופן אקטיבי הגיע לברך את הקהל, לתמוך בפעילות של תנועת אור וכמובן זכה לקבלת פנים של כוכב הוליוודי. האירוע הנו אחד משרשרת אירועים לקידום פיתוח הנגב והגליל, כאשר האירוע המרכזי הינו השתתפות במירוץ "לדוויל 100", ריצת המרתון הגדולה והקשה ביותר כיום, בה המתמודדים רצים 160 ק"מ בהרי קולורדו.

אופיר פישר, ממייסדי תנועת אור, ואשמורת משעל, אולטראמרתוניסטית, שכבר רצה מירוץ של 200 ק"מ בישראל ומשתתפת קבועה במרתונים ברחבי העולם, יששתפו במירוץ ב-2018 ומובילים יחדיו את הקמפיין של תנועת אור למען פיתוח הנגב והגליל.

אופיר פישר, טיטי איינאו וליאור רז (צילום: עמותת תנועת אור)
אופיר פישר, טיטי איינאו וליאור רז (צילום: עמותת תנועת אור)