החתונות אולי נגמרו, אבל התהילה רק התחילה. הידעתם שכוכבי "חתונה ממבט ראשון" פתחו קבוצת וואטס אפ של כל המשתתפים שם הם מנהלים שיח ברומו של עולם, חולקים חוויות משותפות ומתוודעים אחד לשנייה? נשמע מאוד נחמד, אך זה לא מספק את החתנים שרצו גם קצת פרטיות לעצמם מהכלות, הגדילו לעשות ופתחו קבוצת וואטס אפ משלהם בכדי לחלוק ולהתלונן על הבחירות הנכונות או שגויות שעשו להם.

הקבוצות הולידו חברויות בין המשתתפים בין היתר של אלי ביז'אווי וטל כוכבא (כפי שקראתם באייטם מאתמול) שבילו יחד בצפון, וגם בין ביז'אווי לתומר אביטל שנפגשו בסוף השבוע האחרון בפעם הראשונה פנים מול פנים ולא מאחורי שיחות בוואטס. המפגש הוליד שפה משותפת וחברות אמיצה ובסוף השבוע הקרוב מתכננים השניים לצאת להפלגת חתנים בסקיפר של ביז'וואי מהמרינה הרצליה.

אחלה תומר. אלי ביז'אווי ותומר אביטל (צילום: אינסטגרם)
אחלה תומר. אלי ביז'אווי ותומר אביטל (צילום: אינסטגרם)


אז רגע לפני שאתם בונים על טוויסט בעלילה ומחפשים את הקשר המפתיע שהולידה התוכנית נספר כי יש התפתחות משמעותית בין אביטל לכלה אחרת, לא זו ששודכה לו. לא בכדי רצות לאחרונה שמועות תוססות על קשר בין המשתתפים תומר אביטל אקס עדי גרדוס לבין יעל פולקמן שנישאה לחיים מאיירס בתוכנית. מקור מדווח כי משהו מתבשל בין שני המשתתפים אך הם נאלצים לשמור זאת הרחק מאור הזרקורים כי הם חתומים על הסכמי סודיות עם הזכיינית עד תום שידור העונה.

אביטל וגרדוס כבר נפרדו על גבי המסך אבל על פניו, מאיירס ופולקמן עדיין נמצאים במערכת יחסים שמתועדת מדי פרק. אביטל ופולקמן נצפו יחד בהפגנה האחרונה שנערכה בשבוע שעבר ברוטשילד ולמרות שבגזרת השניים מתעקשים על ידידות טהורה, מקור מדווח כי מדובר בתחילתו של קשר רומנטי.

תומר אביטל בתגובה:"אני לא יכול לדבר, נדבר בהזדמנות".

לא החזיקו מעמד? יעל פולקמן וחיים מאיירס (צילום מסך)
לא החזיקו מעמד? יעל פולקמן וחיים מאיירס (צילום מסך)

נראה שעדיף היה שידוך אחר
נראה שעדיף היה שידוך אחר