חודש חלף מאז שהדוגמנית הישראלית המצליחה שיר אלמליח ובן זוגה צלם האופנה האיטלקי הנודע ג'וזף קארדו פירקו את החבילה וסיימו את הקשר הפוטוגני למרות תמונות הנאהבים היפות ששיגרו לעולם שנתנו הרגשה שהכל נוצץ. הקשר בהחלט היה נראה רציני ויציב, קראדו הגיע לישראל שוב ושוב לבקר את בחירת ליבו ואף הספיק לפגוש את הוריה. עכשיו, כשהרוחות קצת נרגעו נחשפת הסיבה האמתית לפרידה, וזה לא המרחק הטראנס אטלנטי שהביא לקרע ביחסים.

בימים יפים יותר. שיר אלמליח וג'וזף קארדו (צילום: אינסטגרם)
בימים יפים יותר. שיר אלמליח וג'וזף קארדו (צילום: אינסטגרם)

בעוד אלמליח מנסה להתאושש, היא חשפה בראיון לתוכנית הרדיו "באה בטוב" עם אמירה בוזגלו ברדיו דרום את הסיבות האמיתיות לפרידה, וזה מאוד מפתיע. אלמליח, שמה סוף לחרושת השמועות והסבירה: "זה פשוט לא התאים, זה לא צלח, גם המרחק, וגם הוא רצה להתקדם קצת יותר מדי קדימה בקשר, ואני את יודעת התגרשתי לא מזמן. אני צריכה את הזמן שלי לעצמי גם אם אני בזוגיות, אני עדיין צריכה אוויר לנשימה והרגשתי שאנחנו לא חושבים אותו דבר".



והמשיכה לנושאים המעניינים "גם בנושא חתונה וילדים, כרגע אני לא רואה את עצמי מכירה מישהו וחתונה וילדים צ'יק צ'ק כי אני צריכה זמן אבל ברור שבסופו של דבר אני אביא ילדים לעולם. אני לא יודעת אם אני אתחתן בשנית כי כבר עברתי את זה פעם אחתף אבל אני תמיד אומרת שאם הבן זוג שיהיה לי עדיין לא התחתן והוא ירצה אז ברור שאני לא זאת שאמנע ממנו את זה"

געגועים
געגועים