תאמינו או לא אבל שנה שלמה עברה מאז ש-19 דיירים נכנסו בזה אחר זה לבית האח הגדול בניצוחה של זכיינית "קשת" בפעם האחרונה. היו מריבות, היו משימות מעניינות, היו כמה רומנים וכמובן פרידות. שבועות ספורים בלבד מאז מעיין אשכנזי ומנצח אותה עונה אביחי אוחנה שייצאו יחד יד ביד החליטו לפרק את החבילה, כוכבת הריאליטי אשכנזי משתפת את הרגשתה בלי שום אזכור לאהבה שהכירה שם.

ה"יום בדיוק לפני שנה נכנסתי לבית האח הגדול והתחלתי פרק חדש בחיים שלי. יש שיגידו שזו בסה״כ תכנית ריאליטי או יתייחסו לזה בביטול ויתייגו אותי כ״פליטה״ אחת מיני רבים. אבל האמת היא שלא כ״כ אכפת לי ואם הייתי מחשבנת לאותן דעות אז סביר להניח שהייתי מפסידה את אחת החוויות הכי מיוחדות ומשמעותיות שיכולתי לעבור." היא כותבת ברשתות החברתיות.



"מבחינתי, בלי קלישאות וטיפת ציניות, החוויה הזו באמת הפכה ושינתה לי את החיים. החודשים שהעברתי סגורה בבית תוך שמיליוני אנשים יכולים לצפות בי בכל רגע נתון 24/7, הניתוק המוחלט מה״חיים בחוץ״, המשימות המשוגעות, הרגעים היפים שמוציאים ממך שיאים של רגש ושמחה וגם רגעי המשבר שמטלטלים את הנפש- הכל ביחד התגבש לכדי חוויה חד פעמית, שספק אם הייתי זוכה לחוות ולהרגיש את ההיי המטורף שמתלווה אליה באיזושהי דרך אחרת. השנה הזו גרמה לי להתבגר, להתפכח, להתחשל, להבין קצת יותר מקרוב ומבפנים איך ה״עולם הזה״ עובד. אני לא אשקר ואצייר הכל בורוד- לא תמיד קל להיות חשוף ונתון לביקורות, שיפוטיות, לקרוא טוקבקים ארסיים או לקבל עצות מאנשים זרים שבטוחים שהם מכירים אותך כי הופעת על המסך שלהם."

"למרות שאני זו שבחרה מרצונה להיחשף בתכנית ריאליטי וזה חלק בלתי נפרד מ״עסקת החבילה״ הזו, זה עדיין לא הופך את ההתמודדות ליותר קלה. ובכל זאת, אין לי ספק שכל הטוב שקרה לי בשנה האחרונה בעקבות המקום הזה מפצה ושווה את הכל. אנשים שהכרתי ונכנסו לי לחיים וללב, תהליך של קבלה ולמידה עצמית שלאחרים יכול לקחת שנים ומעל הכל ההבנה הפשוטה שצריך להעריך ולהודות על מה שיש. יש כאלה שבשבילם הריאליטי הוא סוג של צלקת או טראומה שהיו רוצים להדחיק. בשבילי זה זיכרון בלתי נשכח שילווה אותי כל החיים ולא הייתי משנה דבר בדרך. וגם אם לא תמיד הזיכרון או החוויה חרוטה כמושלמת היא ללא ספק שלמה! תודה בורא עולם, תודה אח גדול, תודה משפחה יקרה שלי ותודה לכם!!!!!!!".

שכחה מהר. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אלירן פאר ואור גפן)
שכחה מהר. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אלירן פאר ואור גפן)

היה כיף בבית (צילום מסך)
היה כיף בבית (צילום מסך)