אולי בכל זאת יש ניסים בחנוכה, כי לוסי דובנצ'יק השתחררה סופית מבית החולים. אחרי ארבעה וחצי חודשים של אשפוז בבית החולים איכילוב, נפרדה הבוקר השחקנית האדמונית מצוות הרופאים במחלקה בה אושפזה, השתחררה מבית החולים ויצאה לראשונה לדרכה העצמאית והחדשה.

למי שהספיק לשכוח נזכיר, כי באוגוסט האחרון נפלה דובנצ'יק מהקומה רביעית מחלון דירתה ביפו ונפגעה קשה כשהיא סובלת משברים בכל חלקי רגליה, באגן והירכיים. לאחר סדרת בדיקות וניתוחים מסובכים דובנצ'יק עברה למחלקת השיקום והבוקר, תקופה ממושכת של שיקום הגיעה לסיומה.

על שתי רגליה. לוסי (צילום: יח"צ)
על שתי רגליה. לוסי (צילום: יח"צ)


בשעה טובה. לוסי דובינצ'יק (צילום: יחצ)
בשעה טובה. לוסי דובינצ'יק (צילום: יחצ)

בית החולים שיגר בחמישי האחרון הודעה לגופי התקשורת שהשחקנית תצא מדלתות הבניין בשעות הצהריים המוקדמות וזימן גופי תקשורת רבים וצלמי פפראצי שיתעדו את דובנצ'יק נפרדת מבית החולים, אבל אתמול השחקנית התחרטה והחליטה שהיא מעדיפה להימנע מהמולת התקשורת וביקשה שלא יגיעו צוותי צילום לסקר. אנחנו הסתפקנו בתמונות שנשלחו לנו מטעם היח"צ וכיבדנו את החלטתה לקראת דרכה לחיים חדשים לצד בתה והארוס הטרי חגי פוקס אותו פגשה במסדרונות המחלקה. שיהיה רק בריאות.

לוסי מסרה בתגובה: "היום קורה נס חנוכה הפרטי שלי ואני משתחררת מבית החולים איכילוב לאחר למעלה מ-4 חודשי אשפוז. הגעתי לבית החולים במצב קשה מאוד ואני יוצאת מפה על רגליי - אופטימית, שמחה ובעיקר עם תחושת הכרת תודה מאוד גדולה למלאכים בלבן שעטפו אותי לאורך כל התקופה הזו בה בית החולים איכילוב הפך לבית שלי. אני מודה לצוות היחידה לטיפול נמרץ כללי שייצבו אותי עם הגעתי והוציאו אותי מסכנת חיים, לחטיבה האורטופדית שתיקנו במלאכת מחשבת את כל מה שהיה שבור ולאנשים הנפלאים של מחלקת השיקום שלימדו אותי ללכת מחדש והעניקו לי יחס וטיפול מסור.

ואחרונים חביבים: לחגי אהובי, לאלמה - הילדה הכי מגניבה בעולם ולאחד והיחיד-שי כהן דבי - הסוכן שלי. אני בעיקר גם מודה לכל עם ישראל עם הדאגה לשלומי ומאחלת לכולנו חג שמח ובעיקר, מי כמוני יודעת היום, רק בריאות!"

חופשיה ומאושרת
חופשיה ומאושרת

הצוות המסור
הצוות המסור