בחמישי שעבר צולם השף חיים כהן לסרטון לקראת שבוע החלל. הקונספט: לבשל הפוך. ממש הפוך. רגליים למעלה, ראש למטה. כמו בחלל. הגיע השר הממונה אופיר אקוניס לבחון מקרוב את הפלאפל של כהן. אמר לו השף: "נראה אותך תלוי מהתקרה". ענה לו אקוניס: "עברתי סימולטור אמיתי של נאס"א. קטן עלי להיות תלוי". מפה לשם כבר התחילו להיערך להפוך את השר, עד שבאו האנשים המבאסים מההפקה ואמרו: "סורי, יש ביטוח רק למקרה שחיים כהן נופל. לא ביטחנו את השר. פספסנו הזדמנות לתלות שר בממשלה".

חיים כהן (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
חיים כהן (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

אוהד יחזקאלי, יועץ התקשורת של השר אקוניס, מסר בתגובה: "השר אקוניס סבור שמדובר באפליה מכוונת נגד הימין. הרי אף אחד לא דרש מבן־גוריון תעודת ביטוח בכל פעם שהוא עמד על הראש".



>האלמן המיוסר מוטי גלעדי, הגרוש של אסנת וישינסקי, מנסה ללכוד בת זוג באתר "אלפא". ליאורה מגישה כשירות לציבור למי שבמקרה לא צפתה: "יוצר, אומן, בן 71, מזל קשת, גרוש + 4, גובה 1.82, רזה. עיניים חומות ושיער חום". מחפש את האחת, טווח גילים 46 עד 61, ויש לו גם חברים נחשבים.

גלעדי סירב להגיב.

מוטי גלעד ואסנת וישנסקי (צילום: אמיר מאירי)
מוטי גלעד ואסנת וישנסקי (צילום: אמיר מאירי)

>איך מגיב ארי הרו, האיש והמקליט, עד המדינה בפרשות 1000 ו–2000 על ההתפתחויות האחרונות? חבריו בפייסבוק גילו לליאורה שהוא לא נראה מוטרד במיוחד וממשיך לחגוג חופשי ומאושר. ביום שלישי, בדיוק כשחזר בגדול לכותרות, הוא העלה פוסט עם תמונה שבה הוא נראה מבלה ביקב פסגות עם אלמונית בשם טלי פולק. ארו סירב להגיב על פניותיה של ליאורה.

>יעל גולדמן, בחודש השישי להריונה, מיה דגן וצחי הלוי השתתפו בצילומי קמפיין אביב־קיץ 2018 של רשת גולף.

יעל גולדמן, מיה דגן וצחי הלוי (צילום: לנס הפקות)
יעל גולדמן, מיה דגן וצחי הלוי (צילום: לנס הפקות)