הודעה מיוחדת לצוות הקרקע בנתב״ג: כשתראו את דנה אינטרנשיונל ב–4 בפברואר מגיעה שוב לביקורת הגבולות וטסה לה לאי־שם, תצדיעו לה כי הדיווה שלנו ממריאה הפעם לשטוקהולם, שוודיה, לתוכנית טלוויזיה בערוץ המרכזי שם, כדי לקבל פרס מפעל חיים על תרומתה לקהילה הלהט"בית בעולם. שני כוכבי פופ יגישו לה את הפרס, ודנה בתמורה תשיר להם את "דיווה" בהופעה חיה.

אבל מה שלא פחות מעניין בסיפור הוא שבמשרד התיירות שלנו שמעו מהשוודים על הפרס וביקשו להיות אלה שיארחו את דנה בשוודיה וביקשו ממנה לא לשכוח להזכיר את תל אביב וישראל.

דנה אינטרנשיונל (צילום: רחל פת)
דנה אינטרנשיונל (צילום: רחל פת)



>למרות הלשון העשירה והספרים העמוקים שכתב הסופר והמשורר אילן שיינפלד, באפליקציית אטרף הוא מאוד ישיר ועממי ומבקש ״דרוש בעל אקטיבי בגליל״.

שיינפלד, אני פה כדי להושיט יד לקוראינו בגליל, יגעת ומצאת?

"אם את מתעקשת על פרסום, תגובתי היא שגם כדאי שיהיה שחום, גבוה, רזה עד חטוב, עד גיל 35, ורצוי עם לב זהב וגם שכל. אם יימצא דרכך, אזמין אותך לשמש כשושבינה".

אגיע, בכיף.

"יש כנראה מישהו שממש אוהב אותי בקהילה אם מדי כמה שנים הוא מפנה אותך לפרופיל שלי. העניין הוא פשוט. אני אוהב גברים, ואין לי שום כוונה להתחבא או להתנצל על זה. וזה מה שאת בעצם מייצרת, ליאורה, בחטטנות שלך. את מכניסה אנשים לארון מחדש מרוב מבוכה. לא אצלי. ואם זה יתפרסם, גם אני אחגוג את זה ואכתוב בדיוק מה שכתבתי כאן. את רודפת הומואים מפורסמים במטרה להביכם. כל טוב לך, יקירתי".

אני רודפת הומואים? נו, באמת. זו כבר בדיחה גרועה.

"זה מה שאת עושה כשאת נוטלת ציטוט מאטרף ומחברת לו אמפליפייר".

אילן שיינפלד (יח"צ)
אילן שיינפלד (יח"צ)

>לא רק גל גדות מביאה כבוד לישראל: קבלו את הגאווה החדשה, ניר קיטרו (35), שחקן וזמר. הוא למד ב״אמדה״, בית ספר למשחק בניו יורק, ומשחק בהצגה "ימים רגילים" בסוהו בלונדון, המספרת על ארבעה ניו יורקים צעירים שחייהם מצטלבים בזמן שהם מחפשים אהבה, אושר, הגשמה עצמית ומוניות. קיטרו עבר לגור בלונדון עם אשתו הווטרינרית והופיע לאחרונה בצילומים של סמסונג במסע הפרסום של החברה לכריסמס.