היא הייתה אחת הדיירות הבולטות באח הגדול העונה השביעית, היא העבירה אג'נדה נשית מובהקת ונלחמה עד הרגע האחרון על מקומה. היא יצאה מהבית ולא הפסיקה להילחם כשהוציאה ספר המגולל את כל החוויה הקשה שעברה בבית הסגור, ואם לא די בכך, היא יצאה לדרוש צדק ותבעה את זכיינית קשת והפקת האח הגדול על סך של מיליון שקלים בגין תנאי עבדות בשהייה בבית בנווה אילן.

התביעה עדיין עומדת ושרירה, ועורכי דינה ממתינים לכתב הגנה מצד זכיינית קשת שביקשו הארכה. המתמודדת היא כמובן אור סיונוב שלא עוצרת וכעת היא עוברת ליעד הבא ומתמודדת כחברת מועצת עיריית תל אביב יפו כשבעתיד התוכנית שלה היא לרוץ לתפקיד ראשות העיר.

סיונוב כבר התמודדה בעברה לתפקיד, לפני ארבע שנים אבל אז היא הייתה פחות מוכרת, עוד לפני השתתפותה בריאלטי האח הגדול שהיה עבורה חוויה בלתי רצויה ומיותרת בחייה.


אור סיונוב. (צילום: רפי דלויה)
אור סיונוב. (צילום: רפי דלויה)

אור סיונוב מחדר האח הגדול למשרד בעיריית תל אביב?: "אחרי שנים של עשייה חברתית בעיר הגיע הזמן להיכנס לזירה בה אוכל להשפיע על איכות החיים של התל אביבים. העיר הזו היא ביתי היחידי והיא ביתם של תושבים שמרגישים שהעיר קצת נלקחה מהם . אני מתכוונת לוודא שהיא תישאר רלוונטית עבור כל תושביה מהצפון ועד הדרום".

עם ברק אדרי  (צילום: אור גפן)
עם ברק אדרי (צילום: אור גפן)