רק אם לא הייתם מחוברים לרשתות החברתיות ולטלוויזיה ב24 שעות האחרונות יכולתם לפספס את חשיפת ההקלטות המביכות של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בהם היא נשמעת מתפרצת, מאבדת עשתונות וצורחת על יועץ התקשורת שלה בעקבות פרסום בו לא הוזכרו תאריה המכובדים. עובדים לשעבר בבית ראש הממשלה מבטיחים שמדובר רק בקמצוץ ממה שקורה בפועל. אחרי ששפרה שחר מנכ"לית בית חם לכל חייל יצאה להגנת ידידתה גברת נתניהו כשאמרה: "מעולם לא ראיתי שום בעיה בהתנהגותה", מצטרפת אשת העסקים והחברה של בני הזוג נתניהו ניקול ראידמן להגנתה.

ניקול ראידמן עם בן הזוגמיכאל ושרה נתניהו (צילום: אמיר מאירי)
ניקול ראידמן עם בן הזוגמיכאל ושרה נתניהו (צילום: אמיר מאירי)

בשיחה עם TMI מסרה: "אני חושבת שאיבדנו פרופורציות. צר לי שזה מה שמתעסקים בו. כולנו בני אדם עם רגשות. לכל אחת ואחד יש זכות אנושית קיומית בסיסית לבכות, לצחוק, לצעוק ולהתעצבן. אני גם בן אדם, אני לא רובוט! גם אני צועקת לפעמים וזה לגיטימי. זה חסר הגיון בריא לחלוטין. צר לי שאף אחד לא מדבר על מה שגברת נתניהו וראש הממשלה עושים למען מדינת ישראל ואזרחיה! זו רדיפה אובססיבית".



רק השבוע יצאה ראידמן לטובתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן כשהנחה את מפקד גל"צ לא להשמיע יותר את יהונתן גפן בעקבות השוואה שערך בין הנערה הפלסטינית תמימי לבין אנה פרנק וחנה סנש, השווואה שבסופו של דבר התנצל עליה.