דליה ויובל רבין שבו אח לזרועות אחותו. ביום שני השבוע הם נצפו סועדים ביחד באווירה משפחתית משוחררת. החברים של השניים מספרים שהחתול השחור שעבר ביניהם החל לזחול החוצה אחרי הנאום של יובל באזכרה הממלכתית בהר הרצל. הם מוסיפים עוד שהיחסים ממש השתפרו ושהשניים התקרבו זה לזה מאוד.

יובל, נתתם צ'אנס לשלום?

"אכן היה ריוניון ואכן נפגשנו במסעדה. ברוח המורשת שלי, אני מעדיף לשמור את ענייני המשפחה שלי פרטיים והרחק מעין הציבור".


יובל רבין (צילום: פלאש 90)
יובל רבין (צילום: פלאש 90)

והבת היפהפייה של יובל רבין, עומר, השתחררה מצה"ל.

ועוד בענייני משפחות, עוד מזל טוב חגיגי לבעלה של נועה נתניהו, הבת הבכורה של ראש הממשלה. אתר "לייבל׳ה" החרדי מבשר כי החתן של ביבי רכש שטריימל חדש, יד ראשונה מרב.

>עידן עופר ערך בשבת האחרונה בת מצווה לבתו דריה בביתו שבארסוף, בהפקה מושקעת מבית היוצר של מפיקת האירועים טלי יעקבי. על המזון: השף רן שמואלי. האורחים האנינים היו עסוקים בסמול טוק שעיקרו - מדוע אחיו הגדול, הטייקון אייל עופר, בלט בהיעדרו. עלו ובאו: אהוד אולמרט, אריאלה ואיתן ורטהיימר, רקפת רוסק–עמינח, עו"ד פיני רובין, גליה מאור, יעל ודורי קלגסבלד, אודי אנג׳ל, גד סומך, יהודית ואבי טיומקין, ליאורה עופר, אלי יונס ושאר חברים מהג׳ט סט.

ממשרדו של אייל עופר נמסר: "אייל עופר לא היה בישראל". את תגובתו של עידן עופר לא ניתן היה להשיג.

עידן עופר (צילום:פלאש 90)
עידן עופר (צילום:פלאש 90)

>לידיעת מפרק חברת אדמה, העו״ד המכובד חגי אולמן: אורן קובי שוב הזמין את המובילים. אחרי שפונה מדירתו המפונפנת במגדלי אקירוב עקב אי עמידה בתשלומים, ולאחר שעבר לדירת פאר במגדל פריים בפארק צמרת בסכום הצנוע של 20 אלף שקל לחודש פלוס דמי ניהול בסך 3,500 שקל, הוא מחפש שוכר חלופי.

אולמן, מה תאמר?

"ענייניו של אורן קובי ידועים לי ומדווחים לבית המשפט".

אורן קובי, לאן עברת?

"אני בפגישה, אחזור אלייך יותר מאוחר".