כוכבי ריאליטי שנחשפים בפריים טיים על המסך, נאלצים להתמודד עם תעשייה חדשה וזרה של עולם התקשורת והפרסום. עיתונאים מתחילים לחייג ומבקשים תגובות על החיים האישיים שלהם, מציעים להם הצעות לראיונות, גופי פרסום מבקשים מהם לפרסם את המוצרים שלהם ברשתות החברתיות בזכות כמות העוקבים הגדולה ומזמינים אותם לאירועים והשקות תמורת תשלום או תמורת מתנה שווה.

כך לדוגמא גם מתמודדי המרוץ למיליון של העונה הנוכחית שעם רגע החתימה מול הזכיינית רשת, הם מחוייבים לה בחוזה ונשלחים על ידה לחתום במקביל אצל הסוכן יוסי שיר שאמור להפנות אליהם הצעות רלוונטיות מגורמים שונים בתעשייה, להגיב בשמם בתקשורת ולנסות למצות עד תום את דקות התהילה שלהם.

מתמודדי העונה ( אין למצולמים בהכרח קשר לנאמר בכתבה) צילום:  שוקה כהן
מתמודדי העונה ( אין למצולמים בהכרח קשר לנאמר בכתבה) צילום: שוקה כהן


אך גודל הציפייה כגודל האכזבה ויש מתמודדים שלא מרוצים מהייצוג הנ"ל, כי בעוד שהם חלמו על קריירה מיידית בתעשיית הבידור וציפו לראות קצת כסף מהתהילה, נחלו אכזבה קשה כשגילו שהמציאות רחוקה שנות אור מהחלום.

בשבועות האחרונים מתמודדים שונים הביעו מורת רוח על הייצוג וביקשו להחליף לסוכנות אחרת שאולי כן תצליח להגשים את חלומותיהם. אך אז נתקלו לטענתם בסירוב מוחץ מצד הסוכנות בה חתמו ואליה התחייבו מטעם הזכיינית.

אחת המתמודדות של העונה שבחרה להשאיר את פרטיה חסויים מסרה ל- TMI: "אמרו לנו לחתום מראש בסוכנות שלא מקדמת אותנו. בסוכנות לא עונים בכלל לטלפונים ולא לפניות. ביקשתי לעבור לסוכנות אחרת אבל לא מאפשרים לי". מתמודד אחר מסר :"אני לא מרוצה מהסוכנות ייצוג ואני לא יכול לעבור לייצוג אחר כי כובלים אותי בחוזה"

יריב נתי סוכן כוכבי הריאליטי שקיבל פניות לייצוג מיוצאי המירוץ מסר בתגובה: "חבל שסוגרים אנשים שיכולים להצליח בתחום נגד רצונם. אני מנהל המון יוצאי ריאליטי שכולם מצליחים להתפרנס מהתחום".

עומר ונטע ברזני (צילום: אסף ארמה).  אין למצולמים בהכרח קשר לנאמר בכתבה)
עומר ונטע ברזני (צילום: אסף ארמה). אין למצולמים בהכרח קשר לנאמר בכתבה)

מזכיינית רשת 13 נמסר: "רשת מעמידה לרשות המתמודדים סוכן מהשורה הראשונה שתפקידו לסייע בניתוב הקריירה ופניות במהלך התוכנית. בדרך כלל מדובר במתמודדים ללא ניסיון או ייצוג ומעולם לא הוחזק מתמודד בעל כורחו".