פרסום ראשון: אמש שיגר עורך דינה של עדן בן זקן , גיא אופיר, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים פליליים ואזרחיים לנטע אלחימסטר ולשותפתה לחנות "בבנהוט" נועה בני. במכתב מאשימה הזמרת, שנפלה קורבן השבוע להטרדה מינית בגין הפצת סרטון עירום שלה, את אלחימסטר ושותפתה לחנות בצילום הסרטון ובהפצתו.

במכתב נשלחו מקבץ שאלות לבעלות החנות שלא קיבלו תשובות עד כה וממנה עלו תהיות על חוסר שיתוף הפעולה מצידן שנותרו ללא מענה ולכן מסיקה בן זקן שהדוגמנית ושותפתה עומדות ביחד ולחוד בהתנהלות הזדונית של הצילום והפצתו. הבוקר שיגר ערן פרזנטי ממשרד מ. פירון המייצג את אלחימסטר ושותפתה בני מכתב תגובה למכתב ההתראה.



במכתב מדגיש כי בעלות החנות דוחות מכלן וכל את האשמות הקשות שבן זקן העלתה במכתב ההתראה. "מרשתנו לא הפיצו, לא צילמו לא הובילו ולא ערכו את הסרטון ואין להן יד ורגל בפרשה והן המומות וסוערות בעקבות העניין והפגיעה בחברתן עדן בן זקן". עוד נכתב :"הניסיון להפעיל לחץ על מרשתנו באמצעות פניות חוזרות ונשנות לקבלת פרטים אשר כידוע לך היטב מצויים בחקירה משטרתית הינו ניסיון מיותר ופסול".

עוד לא עשיתם לנו לייק? לחצו, היכנסו לעמוד האינסטגרם של TMI והישארו מעודכנים

המכתב
המכתב

עוד נכתב"מאחר ואתה מחד מפנה אצבע מאשימה למרשתינו, ומנגד הינך דורש לקבל תשובות לשאלות שונות במטרה לנקוט בהליכים משפטיים שונים כנגד מרשתנו , הנחתי את מרשותי שלא להשיב לפניותך ודרישותיך וכל קשר מעתה ייעשה באמצעות הח"מ בלבד". עוד נכתב כי הבנות הגישו תלונה במשטרה ומשתפות פעולה עם החקירה. וכי הבנות פנו לעדן בן זקן ולבן זוגה, מיד עם פרסום הסרטון ,אך לא נענו מעולם". 

בנוסף, השתיים העלו בחשבון העסקי של החנות שלהן הסבר רשמי והתנצלות המופנית ישירות לעדן בן זקן


 

A post shared by baNaNhot Bikinis (@bananhot) on