מתברר שמנורת הקסמים של אלאדין כבתה בשנייה שבה מפיקי הצגת החנוכה המצליחה, שערכו סבב הופעות היסטרי, שילמו למשתתפי ההצגה בצ׳קים שלא כובדו. בין הנפגעים: טוביה צפיר, אסף הרץ, עדי הימלבלוי, חובי סטאר ומייקל לואיס, שמתכוונים ללהק עורך דין כדי לתבוע את המגן הפקות, בבעלות אלעד יוסף ובן זוגו–בעלו אדם טדגי.

יעל צפיר לטוביה, מה תאמרי?

״מדובר בפשע. אין לי מילה אחרת. טוביה והקאסט השתתפו ב–52 הצגות בסבב חנוכה. הם נתנו לנו צ׳ק והוא חזר. הם כבר לא עונים לטלפונים שלנו. לנו הם לא עונים, אבל מפרסמים קריאה לאודישנים גם ל'אלאדין', אבל עם שחקנים אחרים בחודש מאי. יש להם עוד כמה הצגות שהם קנו. מדובר בסכומי כסף מאוד נכבדים, ואנחנו שוקלים לתבוע אותם״.


טוביה צפיר (צילום: אור גפן)
טוביה צפיר (צילום: אור גפן)

חני שלום, האמרגנית של אסף הרץ, גם אתם בבעיה?

״לאסף פשוט לא משלמים. לא חזר צ'ק, פשוט לא ניתן כסף! כולנו באותה הסירה״.

תגובת המגן הפקות: ״ההפקה נקלעה למשבר בעקבות הפסד מאוד גדול. ההפקה עושה כל שביכולתה וברצון מאוד מאוד גדול לעמוד בכל ההתחייבויות. ההפקה יזמה פגישות עם הסוכנים והספקים על מנת לפתור את המשבר ולהגיע למצב שכל אחד יקבל את התמורה בעבור העבודה הקשה שהוא עשה. ההפקה לא מתעלמת או מסירה אחריות. חשוב לציין כי רוב הכסף שולם. ומה שעדיין לא שולם ישולם בהקדם״.

את תגובתם של חובי סטאר, עדי הימלבלוי ומייקל לואיס לא ניתן היה להשיג.

הסטארים. מייקל לואיס, עדי הימלבלוי, חובי סטאר ואסף הרץ (צילום: שוקה כהן)
הסטארים. מייקל לואיס, עדי הימלבלוי, חובי סטאר ואסף הרץ (צילום: שוקה כהן)

>כנס המרצים השני של ישראל התקיים ביום רביעי שעבר במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. הערב כלל הרצאות מרתקות מפי מומחים בעלי שם: פרופ׳ דן אריאלי, איתי אנגל, יוני כהן–אידוב, יואב ולאון, מיכל דליות ועוד. מי שאחראים לקיומו של הכנס הם מרכז המרצים לישראל, בראשותה של דליה הוכברג, ו–TALKMASTER, בית הספר למרצים ודיבור בפני קהל, בראשותה של רותם שביט, בשיתוף בית הספר לצילום "גליץ", בראשותו של רועי גליץ.

>מהומה במשרד "ציבלין תקשורת צעירים". בעל החברה, אורן ציבלין, הקדים את חגיגות פורים והפתיע את עובדיו הבוקר כשהגיע כשבידיו אפרוח וירטואלי. לעובדים המופתעים הסביר שהוא בחר לחגוג כך את המיתוג החדש של משרדו עם צ'יק, אפרוח קטן, בלונדיני, היפסטר ושובב שהוכרז רשמית כפרזנטור.

ציבלין, שנמנע באופן עקרוני לאכול בשר או מוצרים קוסמטיים שנוסו על בעלי חיים. אומר שצ'יק, שמרגיש קירבה אישית לנושא, התחבר מייד לרעיון וכל השאר היסטוריה. בנתיים חגגו כל העובדים בפינוק בלתי פוסק לאפרוח שזכה לאין ספור ליטופים יחד עם בעלי החיים שהיו במשרד (ראו תמונה)ץ. ציבלין היא התחנה הראשונה שלו והוא מקווה לקחת חלק משמעותי במשרד שידע שנה מוצלחת, בין השאר עם הפרסומת האחרונה של גל גדות בערוץ 2 והראשונה בערוצים המסחריים. תגובתו של צ'יק: "התחברתי לציבלין ישר, כולם שם קצת קוקוריקו".

>גם במתחם ההייטק היוקרתי ״קריית עתידים״ בתל אביב, הקדימו את חגיגות הפורים. יותר מאלף איש הצטרפו בצהריים (יום שני) למנכ״ל עתידים, שגיא ניב, ולעשרות המנכ״לים שבמתחם, התהדרו בתחפושות מקוריות ונהנו ממטעמים מבתי הקפה שבסביב. בתי הקפה והמסעדות פינקו את החוגגים באייס קפה, כריכים גלידות, אוזני המן, יין ופופקורן חינם אין כסף. למי שלא התחפש חולקו אביזרי תחפושות ומאפרת מקצועית איפרה את באי ההפנינג.

חוגגים בעתידים
חוגגים בעתידים