רגע לפני שהשבת הקדושה נכנסה בסוף השבוע האחרון, מישהו הצליח לעצבן את רוסלנה רודינה מאוד, עד כדי כך שהיא טרחה להגיב על זה באינסטגרם, דבר שהיא לא נוהגת לעשות. אחרי שלהרבה עיתונאים ומפורסמים שהגיעו להתארח בתוכנית השנויה במחלוקת של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' היה מה להגיד, הגיע התור של רודינה לא להישאר אדישה למה שקורה שם, ולמרות שהיא לא הצטלמה לתוכנית אלא רק צפתה בה כששמעה את שמה מוזכר בו, היא החליטה להגיב.


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


בראיון עם משה פרץ, צמד המנחים הגיעו לדבר על העובדה שלפעמים לנשים קשה עם המעריצות של הבעלים המפורסמים שלהם, כדוגמא אסייג נתנה את בת הזוג של אייל גולן לשעבר, רודינה כמי שהיה לה קשה עם המעריצות של בן הזוג שלה והחליטה לשתף את תחושותיה ברשתות החברתיות: "אופירה אסייג הנכבדה יוצא לי לעקוב אחרי התוכנית הזו אין ספק שאתם מביאים המון רעש בהתנהלות שלכם באולפן. אבל חייבת לתקן אותך ולהפסיק לתת יד לדבר הזה. ממש לא היה לי קשה עם מעריצות של אייל גולן וחבל שאת נכנסת לפינות שלא שייכות לך!".



רגע לפני סיום, היא אולי מרמזת על משהו שקרה בין השניים "ולא כדאי שאגיב כאן עם מה היה לי קשה! שבת שלום". אם חשבתם שזה יפר את שלוותה של לדוגמנית המצליחה, רק נספר שאחרי שפרקה את מה שעל ליבה, היא חזרה לבשל ולהעלות תיעוד של התוצרים.

היו היה. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
היו היה. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)