האסיר לשעבר ג'רמי מיקס, שהצטלם עם בר רפאלי לאיזה קמפיין של חברה בבעלותה וזכה לכינוי "הפושע החתיך בעולם", עזב כידוע את אשתו לטובת קלואי גרין, הבת של דויד גרין המיליארדר, הבעלים של טופשופ ואחד מעמודי התווך של הקהילה היהודית בלונדון. עכשיו מתברר שלא רק זה, אלא שהבת של גרין נמצאת בהריון מהעבריין, מה שככל הנראה לא מוסיף נחת או בריאות לאבא וההורים ממש לא מרוצים מהעניין.

למרות שמשפחת גרין מוכרת בלונדון, ומיקס נהיה בשנים האחרונות סלב לכל דבר בעולם וזוכה לאיזכורים במדורי הרכילות הכי נחשבים בהוליווד, הידיעה על ההיריון מתפרסמת לראשונה בישראל הקטנה במדור של ליאורה במעריב "סופהשבוע". הפושע, שביקר בארץ עם גרין כבר כמה פעמים לטובת צילומים, כשהפעם האחרונה הייתה ממש לפני כשבועיים עומד להפוך לאבא לשניים, מאחר ובת הזוג שלו, יורשת המיליארדים נמצאת בחודש הרביעי להריונה כך טוענים מקורות של ליאורה בקהילה היהודית בלונדון.

בביקור בארץ. ג'רמי מיקס וקלואי גרין (צילום: אמיר מאירי)
בביקור בארץ. ג'רמי מיקס וקלואי גרין (צילום: אמיר מאירי)



גם לחברים הכי טובים בישראל הם לא סיפרו מחשש שהדברים ייצאו לתקשורת, והכוונה של המשפחה הייתה להוציא בעוד כשבועיים הודעה רשמית מטעם יחסי הציבור של הזוג אודות ההיריון המתפתח. מין היילוד עוד לא ברור, אבל הוא או היא ייהנו מחברת בנו הבכור של מיקס, ג'רמי ג'וניור בן 9 אותו הביא לעולם עם אשתו לשעבר מליסה. חברים, הפיצו את הבשורה ואל תשכחו לתת קרדיט לליאורה.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)


 

A post shared by Chloe green (@chloegreen5) on


 

A post shared by Chloe green (@chloegreen5) on


 

A post shared by JEREMY MEEKS (@jmeeksofficial) on

עם בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
עם בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)