כשאת אושייה מפורסמת בתעשייה, בפרט שאת בדרנית מצליחה וקוראים לך אורנה בנאי, אז יש לך פריבילגיות של יחס VIP, כיאה לכל סלב בביצה שזוכה ליחס שכזה. אז מי בעל העוז והחוצפה שסירב להכניס את בנאי למונית שלו ולאסוף אותה לאירוע השקה? 

השחקנית האקטיביסטית למען בעלי חיים בסך הכל רצתה להגיע לאירוע השקה למותג מזון הבריאות לחיות מחמד וולנס קור המשווק על ידי contipet ולתרום את המזון שהיא קיבלה לעמותות לחיות. מה שהתחיל ברצון טוב, נגמר במפח נפש גדול. היא הזמינה מונית שתבוא לאסוף אותה מביתה וכשזו הגיעה היא ירדה יחד עם הכלבה שלה סופי עם כוונות להגיע במהרה לאירוע.

אורנה וסופי (צילום: דנה קופל)
אורנה וסופי (צילום: דנה קופל)


העיקר שהגיעו
העיקר שהגיעו

נהג המונית שראה את בנאי אוחזת בסופי, סירב בתוקף להכניס את הכלבה למונית. בנאי ניסתה להסביר שהכלבה תשב על רגליה ולא תפגע במושבים או תלכלך את הרכב ולמרות התחנונים של בנאי והיללות של סופי, שום דבר לא עזר ונהג המונית עזב את המקום בלי שתי הנוסעות. הבדרנית לא התייאשה ומיד הזמינה מונית אחרת שהגיעה למקום כעבור 20 דקות של המתנה מורטת עצבים. אבל גם אז הופתעה השחקנית לגלות שנהג המונית החדש סירב אף הוא לעלות את סופי לרכבו ועזב את המקום כשהוא מותיר את אורנה וסופי מיואשות פגועות וכועסות. אחרי שתי התקריות המכעיסות, הפקת האירוע נחלצה לעזרתה ושלחה מונית שלישית לביתה של בנאי, אבל לא לפני שוידאה כי המונית מאפשרת נסיעה של כלבים.

אחרי המתנה ממושכת, עצבים מיותרים ועלבון אישי הגיעו בנאי וסופי ליעד. שם פגשו את הזמרת הצעירה עדי ביטי שבדיוק הגיעה במונית אחרת עם שתי הכלבות שלה וסיפרה כי אחת מהן חשה ברע במהלך הנסיעה והקיאה על כל המושבים. עוד הגיעו ועברו פחות תלאות בדרך: גילת אנקורי ובעלה מייקל גרינשפן, שלי בן יוסף ואבי נוסבאום.

עדי ביטי והחמודים שלה
עדי ביטי והחמודים שלה

גילת אנקורי ובעלה מייקל גרינשפן
גילת אנקורי ובעלה מייקל גרינשפן
שלי בן יוסף
שלי בן יוסף